Zlikwidować to dziadostwo. Nie wiem jakim cudem ci ludzie jeszcze tam pracują jak i leśne dziadki w ZDiM...
|
|
Przy takim kurczeniu się komunikacji w Lublinie, uważamy, że ZTM oraz Radni Ekipy Żuka, powinni wziąć przykład z naszej firmy. Otóż Tramwaje Lubelskie od dłuższego czasu nie pobierają opłat za przejazdy wszystkimi liniami tramwajowymi na obszarze Miasta Lublin. Te 27 milionów przychodu w skali całego budżetu Lublina jest niezauważalne. Radni powinni ogłosić całą komunikację, zarówno autobusy jak i trolejbusy całkowicie bezpłatną, dla każdego mieszkańca.
|
|
W Olsztynie takich problemów nie mają, bo pobudowali w odpowiednim czasie najnowocześniejsze linie tramwajowe !
|
|
Budowniczy Detroit nad Bystrzycą stara się jak może, aby to nieszczęsne miasto zajęło pierwsze miejsce w kraju (a może i w całej Europie) w "konkurencji" na największą liczbę aut/1000 mieszkańców, co pokazałoby niedowiarkom, jak mocno tętni tu "rozwój". A brakuje już niewiele.
|
|
W Olsztynie takich problemów nie mają, bo pobudowali w odpowiednim czasie najnowocześniejsze linie tramwajowe !Ciul z tramwajami. Przyszłość to metro !! |
|
W Olsztynie takich problemów nie mają, bo pobudowali w odpowiednim czasie najnowocześniejsze linie tramwajowe !Obłąkane brednie wynikające z natręctwa prześladowczego niejakiego "Jac..."a. Każdy z niewielkim nawet rozumem wie, że "linie tramwajowe" w Lublinie to zupełny bezsens. Godny co najwyżej poziomu umysłowego "polskiego katolika ludowego". Nic takiego nie będzie i szkoda zawracać ludziom głowy. Jak już chce roić sobie, to niech lepiej pomyśli o lataniu "balonikami z napędem" - bardziej rozsądne. |
|
Koszty budowy torowisk "chyba że będą to tramwaje konne czyli Eco" a wtedy to sieć trakcyjna nie będzie potrzebna Koszty budowy sieci no i to co najważniejsze same tramwaje nie wiem czy koszt takiego tramwaju nie jest większy od kosztu trolejbusu a jak przekonać kierowców że trzeba zwęzić kilka ulic na potrzeby tramwajów ?
|
|
Koszty budowy torowisk "chyba że będą to tramwaje konne czyli Eco" a wtedy to sieć trakcyjna nie będzie potrzebna Koszty budowy sieci no i to co najważniejsze same tramwaje nie wiem czy koszt takiego tramwaju nie jest większy od kosztu trolejbusu a jak przekonać kierowców że trzeba zwęzić kilka ulic na potrzeby tramwajów ?Pisało mu się to, ale ten w kółko wrzuca swoje: "tramwaje, za euro z UE, w Olsztynie". |
|
Proponuję żeby najpierw kierowcy MPK nauczyli się rozróżniać kreskę pozioma od pionowej. Tej umiejętności brakuje większości z nich na przystanku i bus pasie po przy placu zamkowym.
Jak oni wożą ludzi skoro dwóch kresek nie potrafią odróżnić?
Wcinają się na chama przez 3 pasy, blokując ruch wszystkim jadącym w stronę Witosa na zielonym świetle.
Po coś ten bus po as ma osobną sygnalizację, którą inni kierujący respektują.
To jest jakaś masakra.
A co na to drogówka?
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|