Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
MILION KM PRZEBIEGU TO TAM JUŻ NIE MA SILNIKA. WSZYSCY WIEMY JAK NAPRAWIANE SA AUTOBUSY W PKS-ACH JAK NAJTAŃSZYM KOSZTEM I JESZCZE TAK ABY ZOSTAŁO KILKA CZĘŚCI DLA KIEROWNIKA MAGAZYNU ŻEBY MÓGŁ NA LEWO JE SPRZEDAĆ
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zglaszajacy chyba nie byl zorientowany jak pracuja silniki z emisja 0?. Ile mial 18 lat?. Pokolenie bezkomorkowych gimbusow ktore sadzi ze wie wszystko a jest glupie smieszne i ograniczone. Zal ale mieso armatnie bedzie przednie z takiego.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak działa taki silnik. Wszystko jest ok. Po prostu stara konstrukcja która będzie tak dymić. Powinny być przepisy uwzględniające wiek autobusu który ma być dopuszczony do ruchu i problem z głowy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Sami eksperci mechanicy tutaj
 Szczególnie Kinga,która wie, że silnik diesla w autobusie pracuje na obrotach rzędu 15-20 tyś/min. Tacy eksperci najwięce mają do powiedzenia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Widać jakiś sygnalista się wzniecił bo zobaczył stary autobus, który dymi. Debilne młode pokolenie ameb, którzy mają siano zamiast mózgu. Uważają się za szcześliwych eko durniów wparchlając sztuczne kurczaki, jedząc pompowaną wędlinę, pijąc litrami energetyki ale widząc sensację, ze stary autobus dymi. Dobrze ktoś tu napisał, z tych ludzi będzie znakomite mięso armatnie bo kazdy eco bełkot łykną jak bocian żabe
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szkoda mi was ameby przez coś takiego oddychacię gów... A nie powietrzem, znajac polska przedsiębiorczość autobus były sprowadzony zza granicy zachodniej (nie obejrzałem wgl. Tego do końca .. Mogly być wysluzone tak w kraju , ale to nie zwalnia ich z utrzymania jakich kolwiek norm.) , a że tam nie spełniał już norm to I nie opłaca się tam trzymać takiego trupa . Wiadome lepiej sprzedać polakowi , później przez takie autobusy I passaty (Janusze to tylko porównanie , i nie kazdy wasz Passerati nas truje tak Jak inne po Tunningu szwagra , bo szwagier warsztat ma ) mamy problemy z emisjami spalin w wiekszych miastach tzw. Smogi , jeszcze trochę to bedziemy musieli płacić za to , że oddychamy takim hu... dla tak kochanej UE , która nam tyle dała , że do tej pory nie wiedzą kto już ma brać od nich fundusze. I na sam koniec jednen z drugim, się wypowie "Co ty wiesz o obrotach " , "stara konstrukcja musi tak dymić " to dla takich osób polecam od początku poczytanie dlaczego tak sie dzieje , że tak dymi (w sumie podstawy działania silnika tylko brak kilku aspektów ) . Przy okazji stare Pksy generują przez to spore rachunki które niszczą przedsiębiorstwo i na ich miejsce wskakują prywatne firmy , które tą samą flotą robią co chcą , zdzierają hajs z ludzi x2 , i ludzie na to sie godza w tych samych trupich autobusach wykupionych przez społke tylki pod inna nazwą. Szkoda w sumie słów I nerwów bo znając rodaków , to zaraz wyleje się fala hejtów , wręcz osobników broniących "Januszy" i tych nieszczęsnych silników diesla pozbawionych życia jako motoru napędowego jednostek które zasiilają owe autobusy. Trochę namieszałem, ale mam nadzieję ,że da się to przeczytać. Pozdrawiam Józef ( szczypior) 161 Os 007
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Cieszcie się, że nie idziecie z buta. Lepiej takim niż żadnym.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 4 z 4

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...