Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Nowy most nad Wieprzem koło Dęblina. Pociągi towarowe już tędy jeżdżą

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 30 czerwca 2018 r. o 18:51 Powrót do artykułu
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko czyli jak zniszczyć rezerwat przyrody by powstała stacja w absurdalnej lokalizacji. "Krzaki obok dworca mogą służyć do ukrycia bomby, więc kolejarze krzywo patrzą na zieleń. " To dlatego nową stację Lublin Zachód budują w rezerwacie przyrody z przejściem prowadzącym do lasu? Mimo że jest dużo wolnego miejsca przed lasem wolą zrobić stację w lesie bez dojazdów i parkingów. Ten las to nie krzaki, tam nawet czołg można ukryć. Pozdrawiam wizjonerów miasta, którzy niszczą przyrodę i robią stację bez perspektyw. Na studiach będą ludzi uczyć jakiej lokalizacji unikać na przykładzie Lublin Zachód w lesie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko dla nowej stacji LUBLIN ZACHÓD : - dojazd wąską uliczką Szafirowa przez zakorkowane osiedle - miejsca parkingowe między blokami i lokalnymi sklepami - poczekalnia w przejściu podziemnym prowadzącym do lasu - ekologiczna toaleta w lesie - 400 metrowy zjazd torem saneczkowym do najbliższego przystanku autobusowego na ulicy Granitowej - brak szybkiego dojazdu z obwodnicy - stacja bez wizji i perspektyw - dalsza degradacja Rezerwatu Przyrody Stasin
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Miasto Lublin miało 6-7 lat aby przygotować dojazd do stacji i zaplanować wszystko logistycznie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PKP robi sobie jaja. Wieprz jest jedną z najbardziej malowniczych rzek, a oni zbudowali most, który zasłoni całe to piękno i widok. PKP naprawdę nie lubi Lubelskiego. Dworca Głownego nie Zadaszono, żadnej Hali Peronowej, żadnej Galerii Handlowej. Zamiast prawilnego wykonania projektu dworca Lublin Zachód, to okrojona wersja w postaci jednago słupka i ławki. To o czym dziennikarze nie wspominają, to to, że PKP przesunęło środki na zachód Polski, i pod znakiem zapytania stoi tunel pomiędzy dworcem PKP Głownym Lublin, a planowanym Dworcem Metropolitarnym. Do takiego stopnia, że możliwe, że nawet jeśli znajdą pieniądze na ten tunel, to go okroją i nie będzie tam sklepów, barów itp. tylko same szare ściany. O czasie dojazdu do Warszawy chyba nie ma sensu wspominać. Dobrze, że PKP nie ma dostępu do większości naszych miast położonych nad Wieprzem. jakby mieli to też by zrobili syf. Czemu na Zachodzie tereny dookoła torowisk sa piękne, ukwiecone, pielęgnowane przez ogrodników, a w Polsce PKP zostawia syf, kiłę, mogiłę i śmietnik. Oby niemcy was przejęli! Bus typu Ogórek, oferuje lepszą jakość niż PKP.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
rzeczywiście kompletny idiota wymyślił a niedouczone matoły z plk przyklepały tragiczne rozwiązanie mostu na wieprzu. ja również jeżdżąc systematycznie , zawsze oglądałam rzekę w rejonie mostu i połączenie rzeki wieprz z wisła. dramat dla radości oglądania przyrody.... projektant jesteś ***k....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zgadzam się z moją przedmówczynią. To jest przepiękne miejsce. Zawsze ilekroć tam nie przejeżdżałem musiałem spojrzeć bo jak się zagapilem to zawsze żałowałem. Nie mogę uwierzyć, że ktoś zakrył ten widok
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciągle piszecie o tym remoncie torów do Warszawy, a przecież wiadomo że w grudniu nic z tego nie będzie. Lublin odcięty od reszty kraju... Dno.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Miato Lublin i jego władze mają w d...e kolej regionalną i intercity, we łbie maja tylko, w dobie autobusów elektrycznych, zawalidrogi w postaci trolejbusów i twardo w nie inwestują. Dlatego perony nowego dworca nie maja zadaszenia , projektowany dojazd do nowego dworca, w planach węzła komunikacyjnego jest wielkości ścieżki rowerowej a wszystko w żałosnej rodem z Bachczysaraju scenerii. Także przystanek Lublin Zachód będzie stanowił wyzwanie dla odważnych bo miasto sobie zapomniało o projekcie zagospodarowania obszaru który być może wkrótce będzie obsługiwał więcej pasażerów niż główny...jak zwykle brak wizji rozwoju miasta i z ręka w nocniku...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wszystkie komentarze o ,,dobrej zmianie" i wszyscy zadowoleni. biedny kraj na 3,4 to 2,9 dofinansowania.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Założę się o kratę wódki że do końca roku nie zostanie wznowiony ruch pociągów, śledzę postęp pracy i na przejeździe kolejowym w Gołębiu leży jeden tor na razie, drugi jest nietknięty, nad Puławami patrząc z wiaduktu jak się jedzie na Lublin nie leżą żadne tory a teren wygląda jakby znaleźli tam jakiś niewypał który wybuchł. Skoro przez rok czasu zrobili aby tyle to nie wierzę że w 6 msc uda im się skończyć resztę
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
***s://***openrailwaymap.org/ mapa z predkosciami na swiecie minimum 180 km powinno być anie 160 maks
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...