Soboń oszukał swoich wyborców. Ciekawe czy ludzie są tacy głupi że znów go wybiorą mimo tego. Z jakiegoś powodu zainwestował w milion kopii swojej gęby żeby znów być przy korycie
|
|
Nie możemy sobie dać narzucić tej tendencji kulturowej, która występuje na Zachodzie i przeprowadza tutaj ofensywę, której nie możemy zaakceptować. (…) W naszej drodze do wyznaczonego celu Polska pozostanie państwem wolności, wyspą wolności. (…) Żaden profesor nie będzie zawieszany z tego powodu, że napisał jaki artykuł czy felieton – mówił Jarosław Kaczyński.
|
|
4-5 modernizacji rocznie oto miara zaorania
|
|
Jestem ciekawy jaka jest teraz struktura zatrudnienia w swidnickim Leonardo tz. jaki procent jest zatrudniona na stala umowe o prace a jaki na umowach smieciowych przez agencje pracy i jaki procent te grupy wypracowuja. Duzo to powiedzialoby o faktycznym obrazie tego zakladu. PS: wiem, ze umiejetnosci i wiedza techniczna w tym rysunku technicznego przy zatrudnianiu przez agencje nie ma zadnego znaczenia, podobnie pozniej juz w pracy.
|
|
Zamówienie AW 101 w świdniku to tylko podpisanie papierka. Przestańcie ściemniać że Świdnik produkuje ten śmigłowiec. Dla jasności, AW 101 jest produkowany przez angielskiego Weslanda którego wchłoneła włoska Agusta tylko nie na takich niewolniczych zasadach jak PZL.
|
|
Uważaj gnojku co piszesz
|
|
Kto oddał PZL WSK wraz z całym otoczniem, baseny, w obce łapy, czyżby nie geniusz balcerek?
|
|
Jak wam tak dobrze zrobili, emigracja na zachód, do roboty, której tubylcy nie chcieli, dalej głosujcie na POpapranych i lewaków i oszołomów lgbt
|
|
Wciskanie kitu, modernizacja do standardów NATO przestarzałej maszyny. To tak jakby do Poloneza nawkładał części z Mercedesa. GDZIE NOWE ŚMIGŁOWCE TRANSPORTOWE I UDERZENIOWE. CIEMNY LUD WSZYSTKO KUPI.
|
|
nieśmiało proszę o niewciskanie kitu wyborcom !
zakład w Świdniku od chwili prywatyzacji nie wyprodukował żadnego śmigłowca.
obecnie jest tylko manufakturą- nitownią półfabrykatów.
pytam , jakim cudem ma dostarczyć marynarce gotowe do lotu AW101 ?
|
|
spokojnie ! wybiorą
|
|
Sam śmigłowiec W- 3 Sokół jest maszyną w miarę udaną i sprawdzoną w różnych warunkach i wbrew bredniom wypisywanym przez niektórych ma spory potencjał modernizacyjny, ale :
1)Nowych łopat nie ma - na dzień dzisiejszy nie ukończyły testów i nie ma śmigłowca na którym można by te testy zakończyć bo fabryczny się skończył a innego lotnego zakład nie posiada.Coś jak szewc chodzący na boska.
2) Nowa awionika zapożyczona z AW169 nie została zintegrowana z Sokołem i nie wiadomo kiedy będzie z powodu braku takiego śmigłowca.
3) Cała modernizacja W-3 Sokół jest spóźniona o co najmniej 15 lat i powinna objąć przede wszystkim silniki i przekladnie która nie ma żadnych rezerw. Poza tym jakość silników i przekładni produkowanych w Rzeszowie woła o pomstę do nieba i stały się przyczyną utraty kilku maszyn w tym jednego Głuszca.
Jeżeli amerykanie z zakładów Bella ciągle modernizuja swojego UH-1 Iroqis znanego szerzej jako Huey którego lata świetności przypadły na okres wojny w Wietnamie ( 1965- 1975 ) i znajdują na niego nabywców ( ostatnio Czechy ) to modernizacja Sokoła jest właściwym kierunkiem ale modernizacji - i to głębokiej należałoby poddać wszystkie śmigłowce tego typu będące na wyposażeniu wojska. Modernizacja zaledwie 4 sztuk to zwykła kiełbasa wyborcza, i lekceważenie wyborców ze Świdnika.
|
|
Jeszcze zamek w malborku czeka na remont, oraz kilka parowozów(przecaPolska wynglem stoi)heh.bobra zmiana!
|
|
Krótko obłuda. Każdy w Świdniku wie od czego to zależy.
Pis niech kampanie robi na Podkarpaciu chociaż i tam już mają dość ich afer.
|
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|