Straszna tragedia :(
|
|
Na nowo budowanych lub remontowanych drogach widać dziwną tendencję. Wycina się przydrożne drzewa bo są niebezpieczne a jednocześnie pogłębia się rowy wzdłuż drogi i buduje na nich pancerne przepusty.
|
|
Na zdjęciu widoczny Opel Vectra GSI 3.0 B 270 KM,JEST MOC TO INACZEJ NIE MODŁO SIĘ ZAKOŃCZYC.To jest auto dla doświadczonych kierowców,wiedzących kiedy dodać gazu lub ująć żeby nie doszło do tragedi takiej jak w tym artykule.To jest przestroga dla młodych nie doświadczonych,poczotkąjących kierowców.Pozdrawiam drajweruw.
|
|
Kierowca miał 52 lata, więc raczej był doświadczonym "drajwerem".
|
|
No właśnie: GŁĘBOKIE ROWY i POTĘŻNE BETONOWE PRZEPUSTY. Cała przebudowana (do Wisły) droga 747 jest pełna takich pułapek: rowy tak głębokie, że jak wpadnie do nich samochód osobowy to nawet nie będzie go widać oraz przepusty na których rozbije się w drobiazgi nie tylko stary osobowy Opel ale nawet duża ciężarówka. To są chyba rowy przeciwczołgowe, bo przy drogach nie widziałem takich nigdzie w świecie.
|
|
do tych wszystkich mistrzów dryftu wyćwiczonych na placach przed marketem Mistrzowie chyle czoła przed waszymi umiejętnościami nie mniej jednak jeśli spotkacie z prawdziwym poślizgiem to wasze umiejętności nie wystarcza
|
|
Pewnie nie była przypięta pasami.Kabina jest w miarę cała.
|
|
"To jest auto dla doświadczonych kierowców" - ten był święcie o tym przekonany, że jest bardzo doświadczony. bardziej niż Ty.
|
|
"GŁĘBOKIE ROWY i POTĘŻNE BETONOWE PRZEPUSTY" - ale one nie służą do jazdy. One są do odprowadzania wody. Do ruchu pojazdów służy jezdnia. Ta jest wystarczająco równa, żeby nią bezpiecznie jechać.
|
|
To w takim razie barierki na mostach i wiaduktach też są niepotrzebne, bo nie służą do jazdy a i pieszym do niczego nie są potrzebne. |
|
Zenon = Andrew
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|