Czy to sie stanie za naszego żywota? Mam 52 lata i sie boje ze nie. Czemu obwodnica Tomaszowa bedzie taka waska? Tam jest pieruński ruch ciezarowy
|
|
Daj Boże alleluja i do przodu...
|
|
Jeszcze zeby zrobili z Zamościa do tomaszowa bo tam droga strasznie wolna
|
|
Wartość luki VAT za lata 2008-2015 rządy P0-ZSLto: - 750 mostów świętokrzyskich - 6875 km autostrad - 750 km metra To ja już wolę dać dla dzieci 500+, niż zostawić złodziejom.
|
|
Chyba jakieś jaja sobie robią, jednojezdniowa droga klasy S, hehehe, już taką mamy koło Kocka, gdzie logika w planowaniu, dlaczego w tym kraju wszystko robione jest na odpiera..dół, przecież można zrobić po 2 pasy na całej długości i będzie bezpiecznie i na lata,
|
|
Mosty Ka....wice - to zobaczycie efekty
|
|
Zaznaczę na początku, że jestem zwolennikiem dróg ekspresowych ponieważ taka droga otwiera dla naszego regionu wiele nowych możliwości. Kto pracował choćby w handlu to wie o czym mówię. Trzeba jednak wziąć pod uwagę co się stanie jeżeli powstanie taka droga szybkiego ruchu. Cała gastronomia, handel w takim Tomaszowie Lubelskim zdechnie tak jak zdechł na starej 17-tce Warszawa-Lublin (tak żeby lepiej sobie to wyobrazić). Na całej trasie sklepy i wszelkiego rodzaju knajpy przestały istnieć. Wszyscy ludzie z Tomaszowa - pewnie będziecie teraz mogli spokojnie przejść na zebrze, będzie ciszej, domy nie będą pękały ale staniecie miasteczkiem zaściankowym bo nawet handlarze fajkami uciekną do pierwszego większego Zamościa gdzie na na paczce zarobią już o 50gr więcej. Umrze handel, powstanie ekspresówka, zbiednieje miasto i uciekną ludzie którzy chcieli się w nim rozwijać. Zostaniecie jako dziura (typu Hrubieszów) na wschodzie Polski gdzie nie ma nic i nie ma po co się zatrzymać. Ludzie którzy tak mocno domagali się obwodnicy za kilkanaście miesięcy zadadzą sobie pytanie: K.rwa co ja zrobiłem?
|
|
Do lolo. Jakoś nie chce mi się wierzyć by tirowcy zatrzymywali się w samym mieście by zrobić jakieś zakupy.
|
|
Obwodnica Tomaszowa Lubelskiego będzie miała docelowy kształt na węzłach (2 jezdnie po 2 pasy), więc dobudowa drugiej jezdni nie będzie problemem. Wybór był jeden, albo budować teraz, albo za 4-5 lat w docelowym przekroju, a tak obwodnica powstanie wcześniej i przy budowie S17 Piaski-Hrebenne zostanie dobudowana druga nitka obwodnicy.
|
|
Przypomnę tylko ze ta droga miała być gotowa na euro 2012
|
|
Trolo LOLO ... Ty z Tomaszowa Lubelskiego kolego jesteś żeś taki znawca tematu? Tomaszów stoi w korkach, i częściowo jest to wina braku pełnej sygnalizacji świetlnej głównej drogi i braku jej synchronizacji w miejscach w których ta sygnalizacja jest. Jeśli wszyscy jadą do pracy na 9 o 8.50 to inaczej nie będzie, to samo po południu gdy pracę się kończy. Ani przy lokalach gastronomicznych, ani przy sklepach nie widziałem stadami stojących TIR-ów, natomiast jeżeli chodzi o zakupy robione przez obcokrajowców w tzw. ruchu przygranicznym to obwodnica niewiele zmieni, dalej będą kupować jak kupowali, w Tomaszowie.
|
|
Skąd Ty chłopie sie urwales
|
|
Jechałem dziś z Lublina do Warszawki. Budują aż miło,ale nie miałem gdzie zatankować i 40 km na rezerwie. Trasa remontowana,objazdy itd brak cpnów. Wracałem po południu jadę do baru a tam zamknięte-brak klienta bo utrudniony dojazd przez budowy. Jadę drugi bar to samo. Jadę trzeci bar nawigacja prowadzi drogą polną przez las, lecz za duży piach i rezygnuje. Jadę dalej ok 80 km od Wa-wy w końcu karczma dojazd kiepski ale żarcie ok. Po raz pierwszy dostałem obiad z kolegą w ciągu 2min od zamówienia. Tak szybko to nawet niema w Macu czy KFC. Wniosek budowa drogi wykosiła drobny handel i gastronomię przy drodze. GDKiA chciała na nowej S17 Lublin-Piaski 95tys za miesiąc za dzierżawę CPN-u. A gdzie podatki,płace pracowników. Nic dziwnego że potem benzyna przy S-ce droższa o 40groszu na litrze.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|