Nie dostaną dożywocia ale 15 lat
|
|
Przy okazji, trzynastki i zapomogi już są na kontach
|
|
To skandaL! Za mało 3 miesięcznych wakacji, ferii, długich weekendów i prezentów od uczniów i rodziców. I za dużo pracy! Aż 18 godzin tygodniowo.
|
|
"gościu" chyba miałeś pod górke w szklle bo czytając ze zrozumieniem powyższe wypowiedzi nie wynika z nich aby nauczyciel miał tyle wolnego, ale kazdy rozumie to na swój sposób. Dodam, że nie jestem nauczycielem lecz pracowałem w tym zawodzie i nie chce do niego wracać. Wole pracę po 8 godzin dziennie.
|
|
paski paskami, a z oświadczenia majątkowego radnego rady miasta Lublin (nauczyciela) wynika, że w szkole zarabia prawie 6 tysięcy miesięcznie...
|
|
Do wszystkich nieuków, którzy klęczeli pod tablicą i dostawali linijką po łapie, bo już w szkole byli sprawni inaczej. Od....cie się od nauczycieli!
|
|
To skandaL! Za mało 3 miesięcznych wakacji, ferii, długich weekendów i prezentów od uczniów i rodziców. I za dużo pracy! Aż 18 godzin tygodniowo.Aleś ty głupi. Zamiast zostać nauczycielem pewnie zapier... z taczka na budowie po 10 godzin dziennie. Szkoda, ale zawsze możesz się przekwalifikować. W końcu nauczyciele to ,,belfry'' ,,idioci'' ,,lenie'' i ,,obiboki''. Nie to co ty !!! |
|
Proszę o zdjęcie umowy o pracę/angażu nauczyciela. Z dodatkami. Dane osobowe można zakreślić. Wtedy przekonamy się, jaka jest prawda z zarobkami nauczycieli. Jak na razie, to bicie piany.
|
|
Mit 5 - nauczyciel mało zarabia i dużo pracuje.
|
|
No, dramaturgia artykułu – znakomita. Brawo, autorzy materiałów, brawo Pani Redaktor. Ale żeby miało to przekonać czytelników, że każdy z nauczycieli powinien otrzymywać, ot – tak, o 1000 złotych więcej co miesiąc, to chyba nie.
|
|
Strajkujcie gamonie !
|
|
Widzę mnóstwo znawców tematu pedagogicznego na forum, wszystkich piszących, że nauczyciele mają " dobre zarobki" zapraszam do popracowania w szkole
|
|