Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Niech będzie imieniem ,,Banasia,, albo Koguta,albo dwóch wież
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale część tafli szklanych ułożono z rusztowania to jest to możliwe czy nie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Największa, w jakim sensie? W szkołach na Bursztynowej i Nałkowskich jest ponad tysiąc uczniów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
  1. Co jest bardziej kosztowne (dla podatników): utrzymanie podstawówki przy ul. Krochmalnej, czy utrzymanie "dworu Pana Żuka" (kancelarii, gabinetu, doradców pełnomocników, specjalistów od koncepcj ...)???
  2. Odnośnie do patrona: pan Piotr Kowalczyk pasowałby jak ulał - zapewne głównie panu doktorowi Krzysztofowi Żukowi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Berylowa, Gołębia, Cyrkoniowa, Czapla, Folwarczna, Gawronia, Gęsia....ale ch.jowe nazwy ulicy za h.ja nie chciałbym tam mieszkać.
 Jemiołuszki, Kacza, Kogucia, Lisia, Łanowa,Orna, Pasterska, Perlicza, Sołecka, Sójki, Strusia, Szpacza, Uprawna. Faktycznie zajebiste nazwy ulic. Wieśniackiej tylko brakuje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niech będzie imieniem ,,Banasia,, albo Koguta,albo dwóch wież
 W Lublinie to raczej imienia TBV.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie lepiej skierować część uczniów ze osiedla Nałkowskich i Nadbystrzyckiej przy torach do SP nr 17? Podstawówka na Nałkowskich pęka w szwach, bo jest zbudowana na 700 uczniów, a uczy się tam 1600 osób, to samo na Bursztynowej, prawie 2000 dzieci. Nie wiem jak sytuacja na Radości. Moim zdaniem bardzo pochopny ruch, bo choć  domy są do wyburzenia, to nie wiadomo, czy na terenach cukrowni nie powstanie kiedyś osiedle. I buduj znowu szkołę za grube miliony.   
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie lepiej skierować część uczniów ze osiedla Nałkowskich i Nadbystrzyckiej przy torach do SP nr 17? Podstawówka na Nałkowskich pęka w szwach, bo jest zbudowana na 700 uczniów, a uczy się tam 1600 osób, to samo na Bursztynowej, prawie 2000 dzieci. Nie wiem jak sytuacja na Radości. Moim zdaniem bardzo pochopny ruch, bo choć  domy są do wyburzenia, to nie wiadomo, czy na terenach cukrowni nie powstanie kiedyś osiedle. I buduj znowu szkołę za grube miliony.  
  • Właśnie o tym pisałem wcześniej - odnośnie do nowych osiedli na Wrotkowie (dla samego os. Nałkowskich z pewnością wystarczy Szkoła Podstawowa nr 30, która od początku września 2019 r. ma zamknięte oba boisk.
  • Gdyby Urzędowi Miasta oraz ZTM'owi rzeczywiście zależało na dobrym dojeździe do podstawówki przy ul. Krochmalnej (a więc zwiększeniu jej dostępności dla masy dzieci i młodzieży) to:
  1. Linia nr 1 jeździłaby częściej (jest to linia od lat degradowana).
  2. Nowe osiedla na Wrotkowie zostałyby połączone bezpośrednio z ul. Krochmalną także od strony ul. Diamentowej. Najprostsza (gdyby ZTM nie był zakładnikiem Rady Dzielnicy Zemborzyce) byłaby zmiana trasy linii nr 25 (... Żeglarska, Zemborzycka, Diamentowa, Krochmalna, Dworzec PKP) - krótsza tras przejazdu pozwoliłaby na zwiększenie liczby kursów.
  3. Ul. Janowską należy połączyć bezpośrednio z ul. Krochmalną - np. linią nr 13 (zbędnie wydłużoną aż do os. Poręba).
  4. Linia nr 162 (poprzednio nr 19) powinna stać się całodzienna oraz wydłużona (od os. Kruczkowskiego) do Dworca PKP: ... Smuchowskiego, Inżynierska, Wrotkowska, (Diamentowa), Krochmalna, Dworzec PKP; taki wariant proponowałem ZTM'owi już parę lat temu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale część tafli szklanych ułożono z rusztowania to jest to możliwe czy nie
 podejrzewam, że nie dało się podjechać jakimś sprzętem od jednej strony
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Berylowa, Gołębia, Cyrkoniowa, Czapla, Folwarczna, Gawronia, Gęsia....ale ch.jowe nazwy ulicy za h.ja nie chciałbym tam mieszkać.
 W tym katalogu POwinna znaleźć się także ulica SęPOwa, na cześć POsiadaczy banków ziemi, których wartość w wyniku "niesPOdziewanego" POciągnięcia alei JPII wzrosła circa 5-krotnie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mniejsze szkoły to lepiej dla uczniów i rodziców. Kolejne dzialanie Żuka wbrew mieszkańcom.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeśli mała ilość dzieci przekłada się na wysoki poziom nauczania to byłby argument do jej pozostawienia. Ale niestety to nie jest prawdą. Jak z wiejskim szkołami. Mało dzieci na dokładkę z kiepskim wynikami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kiedy i gdzie dokumenty można skladac czy juz stolki ustawione dla swoich.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niech będzie imieniem ,,Banasia,, albo Koguta,albo dwóch wież
W Lublinie to raczej imienia TBV.
A moze raczej TWF - TW "Filozof"? Ale przedszkole to spokojnie może mieć nazwę im. Agenta P lub Pepe Pana Dziobaka? Albo "Owadów Polskich". Jest ulica Kompozytorów Polskich, to dlaczego nie mamy byc dumni z polskich owadów? Chociaż z uwagi na nazwy pobliskich ulic proponuję "Ptaków Polskich".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dewoloslumsy patointeligencja kombinat edukacyjny ul. Wieśniacza - MADE MY DAY
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co z budynkiem po podstawówce? Może zrobić kolejne LO w mieście by POdwojny rocznik miał się gdzie POmiescic.
 Proszę zobaczyć na stronie projekt uchwały- chcą zlikwidować zawieszone od kilku lat w ramach ZSO-6 XXII Liceum Ogólnokształcące, a jednocześnie narzekają na brak miejsc w liceach!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Berylowa, Gołębia, Cyrkoniowa, Czapla, Folwarczna, Gawronia, Gęsia....ale ch.jowe nazwy ulicy za h.ja nie chciałbym tam mieszkać.
Jemiołuszki, Kacza, Kogucia, Lisia, Łanowa,Orna, Pasterska, Perlicza, Sołecka, Sójki, Strusia, Szpacza, Uprawna. Faktycznie zajebiste nazwy ulic. Wieśniackiej tylko brakuje.
 A Żucza jest? 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 3 z 3

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...