Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Kto budował więcej i taniej. PO: Możemy stracić 10 mld zł

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 6 sierpnia 2019 r. o 08:20 Powrót do artykułu
No narobili autostrad w regionie, aż miło się jeździ. W jeden rok zbankrutowało w 2012 niemal 300 firm. Dziękujemy PO już was nie chcemy, bo myślicie o nas jak ten wasz kolega z partii co dał się nagrać, mówiąc : A ch..j z tą Polską Wschodnią - pamiętacie?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Uwaga pisowskie Trolle w natarciu poseł zmijan mówi prawdę PiS trza powedziec zabral pieniądze na budowę dworca metropolitalnego dla Lubelszczyzny w Lublinie i co ***one pisowskie bydlo co tu atukujecje platforme platforma wybudowala dużo dróg autostrad a Lublin już o mozeniu o.nowoczesnym dworcu może zapomnieć jak byla by platforma to dworcec w Lublinie byl by na bank. Uwazam że predent żuk powinien dac plac pod dworzec inwestorowi krajowemu lub zagranicznemu i on wybuduje dworzec a pisory robio to celowo
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Padalcu, ty w zarzadzie dróg siedziałes i tylko przebierałeś kierowników firm a oni do ciebie przychodzili na kolanach z suwenirami przed budowa i odbiorem. Nawet za zajecie pasa drogowego miałeś na sniadanie, niezle zescie się w tej platformie wyszkolili było sPOKO
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
pamiętam jak przypomniał sobie o obwodnicy Chełma na wybory w 2015
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Widzę, że prawda boli, ale liczby nie kłamią - minister Adamczyk nie potrafi budować ani dróg, ani torów kolejowych. Jego praca to głównie wywiady i piękne obietnice, a konkrety to opóźnienia. Odcinek zachodniej obwodnicy Lublina (S19) za poprzedniego rządu został wybudowany w 3 lata od przetargu, tymczasem w przypadku dalszych odcinków do Rzeszowa wkrótce miną 4 lata od przetargu i dopiero zaczyna się budowa (i to tylko pod Janowem). Tak wygląda budowa S19 - VIA Carpathia, priorytetu tego rządu. Strach pomyśleć jak wygląda budowa innych inwestycji,mniej priorytetowych...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Widzę, że prawda boli, ale liczby nie kłamią - minister Adamczyk nie potrafi budować ani dróg, ani torów kolejowych. Jego praca to głównie wywiady i piękne obietnice, a konkrety to opóźnienia. Odcinek zachodniej obwodnicy Lublina (S19) za poprzedniego rządu został wybudowany w 3 lata od przetargu, tymczasem w przypadku dalszych odcinków do Rzeszowa wkrótce miną 4 lata od przetargu i dopiero zaczyna się budowa (i to tylko pod Janowem). Tak wygląda budowa S19 - VIA Carpathia, priorytetu tego rządu. Strach pomyśleć jak wygląda budowa innych inwestycji,mniej priorytetowych...
Daleki jestem od polemizowania z "liczbami i statystykami". Jednak ośmielam się na próbę wzięcia w obronę pana ministra Andrzeja Adamczyka, który wydał mi się jednym z moich najsensowniejszych rozmówców (z szeroko rozumianego); do tego zacnego grona zaliczam także panią doktor Joannę Muchę oraz pana profesora Mieczysława Rybę. Współpracownicy oraz otoczenie mają duże znaczenie - im właśnie Pan Minister powinien poświęcić dużo uwagi, i to krytycznej. W rozmowie twarzą w twarz pan Andrzej Adamczyk mówił o wiele sensowniej, niż dużo wcześniej pisał do mnie jego ówczesny zastępca (pan Kazimierz Słonimski), a wypowiedź pisemną można przygotować (np. tak, by miała sensowną treść), zaś do mówienia z sensem (zwłaszcza bez długiego przygotowania) potrzebny jest "sens w głowie". Sytuacja może być o wiele bardziej złożona od prostych schematów (np. myślowych).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Widzę, że prawda boli, ale liczby nie kłamią - minister Adamczyk nie potrafi budować ani dróg, ani torów kolejowych. Jego praca to głównie wywiady i piękne obietnice, a konkrety to opóźnienia. Odcinek zachodniej obwodnicy Lublina (S19) za poprzedniego rządu został wybudowany w 3 lata od przetargu, tymczasem w przypadku dalszych odcinków do Rzeszowa wkrótce miną 4 lata od przetargu i dopiero zaczyna się budowa (i to tylko pod Janowem). Tak wygląda budowa S19 - VIA Carpathia, priorytetu tego rządu. Strach pomyśleć jak wygląda budowa innych inwestycji,mniej priorytetowych...
 Jak wszystko zrobia w ciągu jednego roku to co będą robić w dalszych latach aaaaaa??????????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Żmijan powinien mieć jedynkę do parlamentu. Jesteśmy w końcu partią inteligencką, wygrywamy w dużych miastach! a KOGO DOSTALIŚMY NA JEDYNKĘ? Osobę inteligentną inaczej. Cierpię gdy słucham jej na publicznych wystąpieniach. Anglik by powiedział: She knows nothing!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W Radomiu prokurator okręgowy Mirosław Wachnik jedynie słusznej władzy pisowskiej nie podjął działań w sprawie grupy radomskiej ale wiadomo przez kogo został awansowany. Wystarczy wpisac w internet grupa radomska.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tuskowcy okradli polskie firmy budowlane. Większość bankrutowała. PIS ratował je i prowadzi więcej dróg lokalnych. Bo takie jest zapotrzebowanie. I tego chcą wyborcy Polscy a nie Berlin.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co do lecznictwa i drogownictwa to suchej nitki nie zostawię na żadnym polityku jakiejkolwiek opcji. Ludzie 30 lat po upadku komuny i chlodnym okiem ogarnijcie ten temat, zwłaszcza na wschodzie. Ktoś kiedyś napisał: Chorwat by sie ze śmiechu popłakał patrząc na te budowy . Zwłaszcza na osławiony tunel na zakopiance. Kto był w Cro,pewnie większość, to wie o czym tu piszę
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...