panie smaga, ale winda na dworcu zachodnim działa !! Trzeba by coś napisać !!
|
|
KObieto - przypomnę ci, ze ta inwestycja to było istne porozumenia ponad podziałami i za lotniskiem byli WSZYSCY.
Nie zrzucaj winy na jedną stronę bo taki masz przekaz z centrali do powielania.
|
|
ALe to nie problem, że poszło się je...ać ileś tam milionów nie wiem ile 100 czy 200. Problemem dla lemingów jest 1,5mln jakie przyznali sobie władający Polską ministrowie. Skur....syńtwo w czystej postaci. Przecież ludzie, którzy klepnęli budowę lotniska i infrastruktury towarzyszącej powinni siedzieć w pierdlu już od kilku lat.
|
|
Podłość ludzka nie ma granic, to lotów nie dopasowuje się do PKP??? Chyba łatwiej samolotowi zrobić kilka kółek i poczekać na szynobus. Tu jest taki ruch, że Pekape nie wyrabia, a to węgiel, a to do Chełma jakiś jedzie. No nie roztroi się nikt, nie jeżdżą to znaczy, że nic nie leci i nie wylondowało i szlus. Nikt nie bendzie dopłacał na maszyniste i 2 wykfalifikowanych konduktorów, a paliwo drożeje. Największe zyski (małe straty) są jak nic nie lata i nic nie szura po torach. AVE CESAR!
Wspólne dzieło PO/PiS po raz kolejny zakończone sukcesem w korporacji III RP, wystawionej w N. Yorku na giełdę, do kupienia za 400 mld usd, pod nazwą Republic Poland Of, jak kto ma kasę to tory do kupienia, ja biorę orła jako znak towarowy, na dwa pazurki już mam.. to nie kawał, niestety.
Polska tzw ,,kwaśniewska" oznaczona 3RP, po napisaniu konstytucji 1997 r i referendum, gdzie ok 22 proc Polaków powiedziało ,,tak" (ok. 42 proc frekwencja, niewiele ponad 50 proc. ,,za") , co ani ma się nijak do standardów tej uchwalonej, ani konstytucji z 1935 r. II RP czy marcowej (suwerennego kraju założonego przez i dla obywateli w 1918 r., jakie by tam nie były przepisy, ale suwerenne Polskie).
Żeby się prędko rzeczpospolita ,,kwaśniewska" nie rozleciała, bo mandat obywatelski prawie żaden, w 2002 r. Ministerstwo Finansów wystawiło cichaczem III RP na Giełdę w USA (orzeł chyba za pół ceny?) jako korporację. Pan Kaczynski dalej 3RP handluje, jak mniemam. Cytując Pana Dudę z III RP (Republic Poland Of, nazwa handlowa), że ,, jak można iść do sklepu, to i na wybory" proponuję, zamiast iść do sklepu, idź kup sobie tory, lasy i tytan koło Suwałk zaklepane już, ale orzeł mój, dziś wysyłam zaliczkę, nie kupi ktoś hymnu?? Jak by kto potrzebował preambułę do konstytucji, pokwaśniewskiej to ja wezmę ze środka kilka rozdziałów na wyłączność.. Jedynie suwerenne legslnre Państwo, jako Polska po rozbiorach, to była i jest II RP, nawet jak nie do końca dobre i przestarzałe, ale nasze obywateli RP. To ostatnie jak widać jest ok 22 procent Polaków i wkrótce tu może już nic nie pojechać, zależy od nabywcy lub wierzyciela.
Jak złapie Cię Policjant 3RP, pędzącego na lotnisko, sprawdź czy to też nie jest jakaś firma prywatna w rejestrze USA, może da się kupić razem z suszarką i tzw. ,,dołkiem".
|
|
O ministrach proszę ostrożniej, ja bym ich określił tymczasowi zarządcy (administratorzy) 3RP, pokwaśniewskiej korporacji zarejestrowanej w USA (Republic Poland Of, cena do wykupu 400 mld USD). Korporacje działają i stosują prawo morskie, ta akurat ma solidnych ochroniarzy, to ostrożniej o ministrach i zebranym nie wiem jak nazwać haraczu? podatku? opłacie za zarząd? prowizji? Za małą mam wiedzę handlową.
|
|
Wiocha to pole (nawet ze susłami) potrzebuje, a nie Aeroportu !
|
|
Gratuluje ekipie PIS zarządzającej portel lotniczym, koleją i województwem. Wspaniały POKAZ jak zapewniają ludziom byt.
|
|
Jak mozna być takim ignorantem i nie wiedzieć że lotniskiem zarządza banda spod znaku PO i PSL. Kolejny Wykształcony z wielkiego miasta
|
|
ALe to nie problem, że poszło się je...ać ileś tam milionów nie wiem ile 100 czy 200. Problemem dla lemingów jest 1,5mln jakie przyznali sobie władający Polską ministrowie. Skur....syńtwo w czystej postaci. Przecież ludzie, którzy klepnęli budowę lotniska i infrastruktury towarzyszącej powinni siedzieć w pierdlu już od kilku lat.Ciekawy jestem, czy tak ochoczo będziesz wsadzał do więzień PiSowskich nominatów za nieistniejące lotnisko w Baranowie. Biorą za to grubą kasę, a nic się tam nie dzieje. |
|
Jak mozna być takim ignorantem i nie wiedzieć że lotniskiem zarządza banda spod znaku PO i PSL. Kolejny Wykształcony z wielkiego miastaBanda spod znaku PO i PSL mianowała na nowego prezesa portu człowieka od Sobonia a na wiceprezesa człowieka od Gowina? Jaja sobie robisz "nieignorancie"? ***s://***dziennikwschodni.pl/lotnisko/nowy-wiceprezes-portu-lotniczego-lublin-to-dzialacz-porozumienia-jaroslawa-gowina,n,1000275339.html |
|
Nihil Novi. W Polskich miastach szynobusy oraz kolej podmiejska się nigdy nie sprawdziły. Pakowanie pieniędzy z unijnych dotacji w infrastrukturę PKP jest dla mnie jednoznaczne z marnotrawstwem i sprzeniewierzeniem. Jedyny skuteczna ewolucja transportu zbiorowego dla Lublina to linie tramwajowe, łączące ze sobą przeciwległe dzielnice miasta i niezależne od korków w których wieki tkwią ludzie w trolejbusach. W tej cenie zamiast nieużywanego szybobusu, można było linią tramwajową połączyć Czuby z Czechowem, i taką linią ludzie by jeździli, nie tylko do centrum.
|
|
Koszt budowy 1 km linii tramwajowej waha się od 10 do 25 mln zł. Ale jakimś politykom wymarzyło się "inwestowanie" unijnych dotacji w dojazd droższego szynobusa do Świdnika.
|
|
Kwintesencja filozofii bizantyjskiego "rozwoju" na kredyt, której głównym promotorem był eK0nom z Jakubowic. Ile wyniósł już rachunek za ten jeden tylK0 przejaw pychy P0drzędnego P0wiatowego pseudo-eK0nomisty? K0szt budowy aeroP0rtu - 200 mln, K0szt właśnie wygaszonej linii K0lejowej - 27 mln. Coroczne straty tej "inwestycji" - ok. 30-50 mln.
|
|
Koszt budowy 1 km linii tramwajowej waha się od 10 do 25 mln zł. Ale jakimś politykom wymarzyło się "inwestowanie" unijnych dotacji w dojazd droższego szynobusa do Świdnika.[/quote] [quote] Koszt budowy 1 km linii tramwajowej waha się od 10 do 25 mln zł. Ale jakimś politykom wymarzyło się "inwestowanie" unijnych dotacji w dojazd droższego szynobusa do Świdnika.No to pieruńsko drogo, skoro tu linię kolejową do lotniska wybudowano za 27 milionów - równowartość max 3 km linii tramwajowej. to, co piszesz, miałoby sens, gdyby rzeczywiście jedną z linii tramwajowych poprowadzono pod terminal, ale pewnie rzadko by tam jeździli pasażerowie, skoro lotów jest mało. Za to budowanie linii tramwajowych w mieście, zwłaszcza w centrum, zapewne jeszcze bardziej zatkałoby to centrum :-( Pamiętajmy w dodatku, że w Lublinie jest kilka wzniesień, które w praktyce mocno utrudniają kwestię poprowadzenia linii tramwajowych. |
|
Koszt budowy 1 km linii tramwajowej waha się od 10 do 25 mln zł. Ale jakimś politykom wymarzyło się "inwestowanie" unijnych dotacji w dojazd droższego szynobusa do Świdnika.twój wywód jest niczym porównanie kilograma do kilometra - KILO się zgadza i nic więcej... Żeby połączyć Dworzec Główny w Lublinie z lotniskiem trzeba było za 27mln dobudować nitkę kolejową ze Żwirków na lotnisko - ok. 2km (bo cała reszta ruchu odbywa się po istniejącej infrastrukturze kolejowej). Ty proponujesz zamiennie zbudowanie ok. 15 km torów tramwajowych po 10-25 baniek za km, czyli wywalenie 150-300 mln zamiast 27 - czy trzeba być kretynem, by na coś takiego wpaść, czy tylko zwykłym głąbem ? |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|