Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Dostajemy to na co zasłużyliśmy. Zupełny brak wiedzy ekonomicznej tęsknota za Gierkiem nastawienie socjalne myślenie wschodnie roszczeniowe. Masa pustego pieniądza na rynku. Winne jest społeczeństwo tylko i wyłącznie. Tak jest od 30 lat i dalej. Tu zawsze był ciemnogród
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego rząd ma dawać kasę skoro lotnisko należy do władz miasta? W zarządzie lotniska siedział Pawlak z PSL, miastem rządzi Żuk z PO powinni sobie pomagać. Zamiast wyciągać rączki do rządu z PIS.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przecież to było oczywiste. PiS obiecywał, bo szły wybory, które trzeba było za wszelką cenę wygrać. Teraz się tłumaczą, że niby UE kwestionuje zapisy rozporządzenia. Wszystko potrafią spieprzyć, a potem szukają winnych wszędzie, tylko nie w swoich szeregach. A matołectwo wierzy tym ignorantom ekonomicznym i gospodarczym... Ech :-(
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może jeszcze nie dodrukowano ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Latami okupowane przez swojaków P0-ZSL minusowało lokalny budżet ... teraz chcą więcej kasy ? ps CARPATAIR - może napiszecie co z utopioną kasą?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lublin jako duże miasto roztacza lepszą wizję miasta niż Radom, oraz świeższą wizję rozwoju niż Łódź. Myślę, że byłby łąkomum kąskiem dla Polskich Portów, i chętnie widzieliby "City of Inspiration" w swoim portfolio. Co do paradygmatu rozwoju portu w Lublinie, myślę, że można przyjąć jeden z dwóch kierunków: dumping cenowy, czyli operacje po kosztach i kontrakty wieloletnie. Jest nato szansa, jako, że port jest nowy, i nie ma naleciałości różnych nawarstwionych kosztów. Inna metoda, to "Vested Outsourcing" gdzie Port Lotniczy Lublin nawiązuje wieloletnią strategiczną współpracę z dużą linią, bądź bardzo dużym operatorem. Póki co port trzyma się strategii utrzymania kilku kluczowych kierunków.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jaki jest sens sypania pieniędzy w studnię? Przypomnę, że już na długo przed koroną paxiki znalazły się w trendzie nurkującym. Tego typu bizantyjskie obiekty, których w Kozim Grodzie i okolicach nastawiano sporo (a kilka następnych jest planowanych) za kasę wyżebraną z UE , będą niczym więcej jak tylko balastem, który prędzej czy później zatopi finanse samorządu miasta/regionu-wydmuszki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mogę zadedykować władzom portu lotniczego piosenkę kabaretowego klasyka Jana Kaczmarka Oj naiwny naiwny A niby skąd Rząd ma dać kasę skoro w państwowym skarbu widać już przebłyski dna przecież priorytetem jest pomoc dyrektorowi muchomorowi ksywa ojciec a on małych potrzeb nie ma
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co za mylny nagłówek, trzeba przeczytać cały artykuł aby dowiedzieć się, ze zostało się zmylonym, a co z tymi którzy nie czytają? Przecież zamiast "Lotnisko miało dostać pieniądze od rządu. "Czas płynie, a zapowiadanej pomocy nie widać" " powinno być "Lotnisko miało dostać pieniądze od rządu. Pomoc kwestionowała jednak Komisja Europejska". Co za brukowiec, nóż otwiera się w kieszenie jak się czyta takie nagłówki!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...