Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Mam nadzieję że powróci Londyn Stansted
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A do Radomia kiedy?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czyżby samorząd rzucił kasą na wykup nowych "reklam" regionu (czytaj: zaoferował jeszcze wyższe dopłaty przewoźnikom)?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Teraz to chyba powinni się postarać o loty do Dablina i Bilbao? A jak dobrze pójdzie, to potem do...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mam nadzieję że powróci Londyn Stansted
 A ja mam nadzieję, że nie wróci, bo dosyć mam dopłacania ze swoich 1.500 do wojaży tych, co zarabiają 1.500 GBP.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ile jeszcze wszyscy mieszkańcy Lublina i województwa będą dopłacać co roku 30 000 000zł do lotniska dla emigrantów zarobkowych?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mediolan,monachium a ta trzecia to..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jakie cargo ??? ludzie wybijcie to sobie z głowy. w Polsce jedynie 2-3 lotniska przewożą jakieś trochę większe ilości cargo. pozostałe porty to promile w przewozach, albo mniej
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Od kiedy to ośrodki użytku publicznego maja być nastawione na zarabianie?Moze kilka lat temu trzeba było zlikwidować mpk bo dawało straty , tak samo z PKP. Może spytać trzeba ludzi , którzy latają plus ich rodziny znajomych czy lotnisko jest potrzebne A najważniejsze spytać ludzi którzy na lotnisku zarabiają zacząć od taxi, poprzez ludzi np w Lublinie którzy zarabiają na turystach , którzy latają do Świdnika a potem udają się do Lublina i tam wydają pieniądze i mówią u siebie w kraju i takim miejscu z lotniskiem i o Lubelszczyźnie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przecież Dublin jest całoroczny m połączeniem, więc nie będzie problemu z obłożeniem lotów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co za naród,kilka dni temu informacja o zamknięciu trasy do Antwerpii i hejt na nasze lotnisko,teraz się mówi o powrocie a może i nowych trasach i...znowu hejt na lotnisko ... Ludzie ogarnijcie się to wolny rynek -trasy się pojawiają albo znikają -decyzję zawsze podejmują linie lotnicze a nie port! Założę się że Ci co hejtują nigdy nawet nie lecieli samolotem a juz na pewno nie z Lublina .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do tych którzy tak krzycza ze doplacaja do lotniska.Może pomysl jeden z drugim ze dzięki temu masz prace i możesz dopłacać. Lotnisko to przy okazji pracodawca generujacy turystykę a to pieniądze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Potęga gospodarcza i Rzeszów ....żart?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
łysy ekonomista ma obsesję w temacie swojego potworka komunikacyjnego
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
@Karol, towary cargo przewożą także rejsówowe samoloty pasażerskie. LOT przewozi w ten sposób ok. 50 tys. ton rocznie. Między innymi do Korei Południowej aronię.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do tych którzy tak krzycza ze doplacaja do lotniska.Może pomysl jeden z drugim ze dzięki temu masz prace i możesz dopłacać. Lotnisko to przy okazji pracodawca generujacy turystykę a to pieniądze.
 wybacz ale te trasy to wlasnie zadna turystyka.korzystam z krakowa aby poleciec na wakacje i tamte trasy to generuja,zachane parkingi,ale i miedzynarodowe towarzystwo.W tym roku zrobiłem trip krakow-cypr-wieden-krakow.powiedz mi w jaki sposob mialbym to zrobic z lublina.Tutaj wlasnie sa potrzebne trasy turystyczne -turysta zostawi samochod zje obiad itp.obecna trasy to raczej pracownicze ,nie mowiac o izraelu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brakuje polaczeń z Rzeszowem to by generowało duży ruch
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nadzieja panie Bachanek , i modlitwa czynią cuda
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
@Karol, towary cargo przewożą także rejsówowe samoloty pasażerskie. LOT przewozi w ten sposób ok. 50 tys. ton rocznie. Między innymi do Korei Południowej aronię.
 samolotami naświecie przewozi się ok. 1 % wszystkich towarów. w Poslsce - głównie Warszawa i Katowice. ale to są promile ! jak ktoś chce budować podstawe portu lotniczego typu Lublin na przewozach cargo, to niech się wczesniej puknie w głowę. to bedzie działalność marginalna i tyle
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niech wróci Sztokholm Skavsta!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 4

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...