Tylko niedojdy jadą pracować dla obcego
|
|
Tyko nieroby i dziecioroby zostały w tym kraju...
|
|
Prywatne agencje pracy to przede wszystkim łowcy danych osobowych od naiwnych jeleni w potrzebie i zysków za zatrudnionych na mocno okrojonych warunkach. Szukajcie pracy sami na oficjalnych stronach www państwowych Agentur pracy w krajach docelowych. I wytrwale uczcie się języka kraju docelowego.
Powodzenia!
|
|
500+ niech zacznie pracować na te swoje naklepane bachory
|
|
Czekam na dystrybutory z darmowym olejem do łbów kodziarstwa.
|
|
szczerze to sporo się zastanawiałam czy wyjechać ale się zdecydowałam. jestem po pielęgniarstwie. zatrudniłam się w ***s://***eurabota.ua/jobs/nurse/jobs-offered jako opiekunka i pracuje w niemczech. tutaj mam większą pensję niż pielęgniarka w polsce. zresztą coraz więcej młodych ludzi zatrudnia się jako opiekunki. nie wiem co to będzie za 5 czy 10 lat.. nie będzie miał kto się opiekować ludźmi w polsce.. bo nie sądze by podwyższyli płacę.
|
|
Wow, wspieranie obcych gospodarek najtańszą w unii siłą roboczą ?
|
|
Zarobki są znacznie lepsze, warunki też. Wiem co mówię bo od lat jeżdżę z otto do oss w holandii.
|
|
Warto jechać do pracy za granicę. Ale też dobrze wiedzieć dokąd warto jechać, a jak się nic nie wie, to pojechać ze sprawdzoną agencją. Ja z polecenia trafiłam do otto, i ta agencja wszystko za mnie załatwiła, nie musiałam się o nic martwić.
|
|
Świetne reklamy agencji zatrudnienia, czy panowie redaktorzy mają jakieś udziały w zyskach agencji zatrudnienia, które reklamują?
|
|
Bałabym się jechać bez znajomości języka, bo wtedy łatwo paść ofiarą oszustów. Miałam doświadczenie jako opiekunka starszych ludzi, przypomniałam sobie podstawy angielskiego i co raz wyjeżdżam do UK na kontrakty z promedica. Kasa bez porównania z tym, co mi w kraju proponowali, a ze wzrostem doświadczenia stawki też idą do góry. Wszystko załatwione na miejscu plus szkolenia, kto mi w Polsce takie warunki pracy da?
|
|