Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.
Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)
• Czy strefa płatnego parkowania powinna być poszerzona czy ograniczona? Czy należy podnieść opłaty? Jak ograniczyć ruch w centrum miasta?
Magdalena Długosz Należy rozważyć większe zróżnicowanie wysokości opłat, w tym ich częściowe podniesienie oraz rozszerzyć strefę płatnego parkowania na miasteczko akademickie. Palącym problemem jest wyznaczenie stref dla dostawców, gdyż w tym momencie muszą oni często korzystać z miejsc ogólnodostępnych, które są w pełni zajęte, a niekiedy parkują w miejscach niedozwolonych.
Marian Kowalski Na ulicach w centrum parkowanie bezpłatne. Odsunięcie donic, parkometrów itp. od krawężników. Powinien powstać parking piętrowy. Ze względy na usytuowanie w centrum ważnych urzędów i instytucji niemożliwe jest ograniczenie ruchu pojazdów. Płatnie jedynie ogrodzone parkingi.
Jakub Kulesza Strefa płatnego parkowania spowodowała, że ludzie przestali korzystać z usług czy robić zakupy w centrum. Pierwsze 20 minut parkowania powinno być bezpłatne. Dzięki temu drobny biznes odżyje w centrum Lublina.
Joanna Kunc Strefa płatnego parkowania jest już wystarczająco rozległa, a opłaty wystarczająco wysokie. Ograniczenie ruchu powinna wspomóc szybka i niestojąca w korkach komunikacja publiczna.
Sylwester Tułajew Nie należy ograniczać ruchu w centrum, ani też podnosić opłat za płatne parkowanie. Należy wybudować parkingi na obrzeżach strefy i miasta i dać możliwość mieszkańcom Lublina i regionu zdecydować, czy chcą zaparkować na darmowym parkingu i np. przejść piechotą lub podjechać komunikacją miejską czy też chcą wjechać do centrum i zapłać w strefie płatnego parkowania. Wnioskowałem o to wiele lat temu, kiedy byłem radnym – Krzysztof Żuk do dziś nie zrealizował tych postulatów.
Krzysztof Żuk Do przyszłego roku obowiązuje umowa z operatorem strefy płatnego parkowania, do tego czasu nie ma możliwości zmian w systemie. Potem zastanowimy się nad najlepszymi rozwiązaniami i przeprowadzimy konsultacje w tej sprawie. Docelowo dążymy do ograniczenia ruchu w centrum miasta, będzie to możliwe po zrealizowaniu inwestycji związanych z budową sieci dróg wewnętrznych, które dadzą możliwość sprawnego poruszania się pomiędzy dzielnicami, z pominięciem centrum.