Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.
Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)
• Proszę podać trzy miejsca, w których zamontuje Pani/Pan sygnalizację świetlną.
Magdalena Długosz Sygnalizacja świetlna to obecnie domyślny sposób regulacji ruchu w Lublinie i zapewniania bezpieczeństwa na drogach, a możliwych rozwiązań, które zapewniają uspokojenie, a zarazem płynność poruszania się, jest znacznie więcej. Konkretne miejsca, gdzie sygnalizacja jest rzeczywiście potrzebna, jak również te, gdzie można z niej zrezygnować, wyznaczę w drodze audytu i konsultacji z mieszkańcami i mieszkankami.
Marian Kowalski Związkowa – Bursaki: Węglarza – Walecznych, Kunickiego - Reja
Jakub Kulesza Lublin potrzebuje wdrożenia tzw. Smart City 3.0 czyli nowoczesnych technologii, które mają ułatwić życie mieszkańcom. Jednym z rozwiązań będzie aplikacja badająca ruch, która pozwoli zbadać czy nowa sygnalizacja jest rzeczywiście potrzebna. Ponadto uważam, że sygnalizacja świetlna powinna być wyłączana o godzinę wcześniej.
Joanna Kunc Niezbędne jest zamontowanie około 40 wysp spowalniających na przejściach dla pieszych, szczególnie w okolicach szkół.
Sylwester Tułajew O tych lokalizacjach będziemy decydować wspólnie z mieszkańcami i radami dzielnic.
Krzysztof Żuk To miejsca wskazane przez mieszkańców. Pierwsze na skrzyżowaniu ulic: Fabryczna/Bronowicka. W ramach realizowanej inwestycji powstanie także przejście na ul. Choiny, na wysokości Śliwińskiego. Trzecie działanie to rozbudowa sygnalizacji przy skrzyżowaniu ulic: Krańcowa/Dulęby/Elektryczna. Byłaby to rozbudowa istniejącej sygnalizacji pieszej do pełnego osygnalizowanie skrzyżowania. Dalsze to np. ul. Roztocze, czy Jana Pawła II.