Galeria: Felicity tuż przed otwarciem
Pierwsze zakupy w centrum handlowym Atrium Felicity będzie można zrobić 20 marca. Wielkie otwarcie zaplanowano na godz. 9. Organizatorzy spodziewają się tłumów.
– Wolimy dmuchać na zimne. Spodziewamy się dużego zainteresowania. – wyjaśnia Maciej Sikora, dyrektor marketu Saturn. – Przygotowaliśmy cały szereg promocji i zniżek. Nie zabraknie wyjątkowych produktów. Pokażemy m.in. skaner i drukarkę 3D, czy kostkę do gry Dice+.
Saturn specjalizuje się w branży RTV-AGD. Sieć należy do tego samego koncernu, co Media Markt. Powierzchnia handlowa lubelskiego Saturna to 2500 mkw. Firma chwali się szerokim asortymentem. Oferuje 120 telewizorów, 100 modeli tabletów, czy 12 tys. płyt – od Blue Ray po winyle. Sklep w Lublinie zatrudnia 60 osób i 20 pracowników z firm zewnętrznych.
W całym kompleksie handlowym, u zbiegu al. Witosa i ul. Grygowej znajdziemy 120 sklepów i punktów usługowych. Najwięksi najemcy oprócz Saturna to Leroy Merlin i hipermarket spożywczy Auchan, pierwszy w Lublinie.
Huczne otwarcie centrum zaplanowano na czwartek. Przed głównym wejściem od strony al. Witosa pojawi się czerwony dywan. Od samego rana, na klientów czekać będą konkursy z nagrodami. Na scenie pojawią się Anna Sokołek - uczestniczka programu The Voice of Poland i Bitwy na Głosy, Megnetig - muzyk, grający na elektronicznych skrzypcach, czy Igor Deft – mistrz iluzji.
O godz. 17 klientów powitają gospodarze popołudniowych atrakcji: Karolina Malinowska i Olivier Janiak. Organizatorzy zaplanowali tez cztery pokazy mody z udziałem modelek programu „Top Model”. Pojawią się m.in. Emilia Pietras, Magda Roman, Ania Piszczałka czy Kasia Smolińska.
O godz. 20 rozpocznie się pokaz sztucznych ogni. Tuż po nim na scenie wewnątrz centrum wystąpi grupa Multivisual. To artyści wykorzystujący elementy współczesnej sztuki cyrkowej, iluzji i laserów - finaliści V edycji programu „Mam Talent”.
To tylko niektóre atrakcje, jakich mogą się spodziewać klienci, odwiedzający centrum od czwartku do niedzieli. Przez cały ten czas w galerii odbywać się będą konkursy z nagrodami.
Atrium Felicity będzie największym centrum handlowym w regionie. Powierzchnia najmu galerii sięga 75 tys. mkw. W Felicuty pojawi się szereg marek, nieobecnych dotąd w Lublinie. To m.in. Zara, Bershka, Pull & Bear, C&A, Tommy Hilfiger i New Yorker.
Używaj strzałek
na klawiaturze, aby przełączać zdjęcia