Chcesz, aby nasze miasto było jeszcze bardziej znane? Zależy Ci na jego dobrym wizerunku w Polsce? Wymyśl hasło lub logo Lublina. Konkurs ogłosił wczoraj magistrat.
instytucji oraz reklamowych plakatach i bannerach. - Logo mam charakter mniej oficjalny niż herb, ale trudno sobie wyobrazić, żeby zabrakło na nim koziołka - mówi Tomasz Rakowski, rzecznik prasowy prezydenta Lublina.
Ratusz czeka również na propozycję hasła reklamowego. - Będzie ono promowało nasze miasto na zewnątrz - dodaje Rakowski. Hasło ma wywoływać wyraźne skojarzenia z Lublinem oraz podkreślać jego rolę jako "miejsca spotkania kultur Wschodu i Zachodu”. Powinno także nawiązywać do miasta uniwersyteckiego, nowoczesnego i rozwijającego się.
Na wykonanie prac pozostał miesiąc. Propozycje logo w formie kolorowego wydruku komputerowego w formacie A4 lub elektronicznego pliku jpg i haseł reklamowych należy składać w Biurze Promocji Miasta, Rynek 8, tel. 44 35 101, e-mail: bpm@um.lublin.pl., do 20 kwietnia. (tg)
Tak się promują inni:
Poznań - "Poznań. Miasto warte Poznania”
Gdańsk - "Gdańsk. Morze możliwości”
Wrocław - "Wrocław. Miasto spotkań”
Kielce - "Kielce. Miasto w koronie”.