Konkurs miał na celu promować sztukę cyfrową. Uczestnicy przygotowali prace nawiązujące do takich tematów jak: biznes, rodzina, podróż, pieniądze, żywność, lifestyle, abstrakcja, street art, mobile oraz drinks. Zwycięzcy konkursu Fotolia TEN otrzymają nagrody warte w sumie ok. 850 tys. zł.
Tematem przewodnim pracy Powszuka jest "podróż”. Miał dużą konkurencję – na konkurs przyszło 1260 grafik z krajów europejskich, ale i USA. Zwycięska praca będzie głównym elementem światowej kampanii reklamowej Fotolii wartej ok. 750 tysięcy złotych.
- Jestem samoukiem, nigdy nie kończyłem studiów z grafiki – stwierdza Sebastian Powszuk, grafik z warszawskiej firmy Biapol. Wielką przygodą zaczął do stworzenia w kilka dni własnej strony na potrzeby gry internetowej. Potem przez dwa lata w Warszawie pracował jako grafik dla stołecznej agencji reklamowej. – Za zarobione pieniądze mogłem tylko przeżyć, ale chciałem zdobyć doświadczenie – opowiada.
Grafiki uczył się w domowych warunkach, a pracę w obecnej firmie rozpoczął jako wolny strzelec.