Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.
Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)
Fikcyjny samochód nagrodą w konkursie, rolowanie długów, przypisywanie sobie cudzych osiągnięć – to niektóre z zarzutów prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Tomasza Chróstnego wobec firmy Polskie Destylarnie z Lublina, która organizowała kampanię pożyczkową „Skarbiec Palikota”.
- Sprzedawcy nie pozwalają fotografować cen produktów i skanować kodów kreskowych – skarżyli się klienci sklepów. Na skargi zareagował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
ITI Neovision - wprowadzając ofertę \"nc+” oraz informując o jej warunkach złamała prawo - uznała prezes UOKiK i nakazała natychmiastowe usunięcie skutków zakwestionowanych działań wobec abonentów.
Sieć dyskontów wprowadzała konsumentów w błąd podczas swojej kampanii reklamowej - uznała prezes UOKiK. I nałożyła na spółkę Lidl Polska Sklepy Spożywcze karę w wysokości 1 826 547 zł. Decyzja nie jest prawomocna. Lidl może odwołać się do sądu.
Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo wykorzystując swoją pozycję na rynku mogło utrudniać kontrahentom rozwiązanie umowy w przypadku zmiany sprzedawcy. Ponieważ przedsiębiorca dobrowolnie zobowiązał się do zmiany praktyki prezes UOKiK nie nałożyła na niego kary finansowej
O zmianie programów telewizji kablowej abonenci powinni się dowiedzieć z wyprzedzeniem co najmniej jednego okresu rozliczeniowego. W przypadku UPC i Multimedia nie zawsze tak było.
Nieprawdziwe informacje o koszcie pożyczki, wyższe niż dozwolone opłaty związane z jej udzieleniem – to niektóre z wielu bezprawnych praktyk stosowanych przez Polską Korporację Finansową Skarbiec. Prezes UOKiK nakazała zmianę wszystkich niedozwolonych działań i nałożyła karę ponad 1,2 mln zł.
Obsesja kupowania może dosięgnąć każdego z nas, zarówno kobiety, jak i mężczyzn. Z tej słabości mogą korzystać sklepy kończące właśnie wyprzedaże sezonowe.