Masz problem? Zgłoś go urzędnikom. Nową zakładkę uruchomiono na stronie internetowej miasta oraz w aplikacji.
– Służy ona zgłaszaniu i sprawnemu rozwiązywaniu najpilniejszych problemów mieszkańców Białej Podlaskiej – mówi Radosław Plandowski rzecznik magistratu. Informacja trafia bezpośrednio do osób odpowiedzialnych w danym temacie. – Nie musimy już pisać skomplikowanych wniosków, składać ich w sekretariacie czy umawiać się na wizytę.
Po kliknięciu w zakładkę "Zgłoś problem" na stronie bialapodlaska.pl, bądź w ikonę o tej samej nazwie w aplikacji mobilnej "Miasto Biała Podlaska", przechodzimy do wypełniania prostego formularza – tłumaczy Plandowski. W formularzu trzeba zawrzeć podstawowe informacje, począwszy od kategorii problemu. Podajemy również swoje dane, numer kontaktowy oraz adres mailowy, na który dociera potwierdzenie zgłoszenia. Można także dodać fotografię i wskazać lokalizację, której dotyczy problem.
– Administrator po otrzymaniu zgłoszenia przekazuje je osobom odpowiedzialnym i docelowym wydziałom, które formułują odpowiedź albo wykonują konkretne działania w celu usunięcia usterki. Informacja o rozwiązanym problemie dociera do osoby zgłaszającej i może zostać opublikowana w serwisie – dodaje rzecznik. Jak dotąd mieszkańcy zgłosili pięć problemów, m.in. dotyczących spożywania alkoholu w miejscu publicznym czy niewidocznego znaku drogowego.