Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.
Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)
Jest już pewne, że pasażerowie będą musieli przywyknąć do większego niż dotąd tłoku w autobusach, bo na ulicach zabraknie kilkunastu przegubowców. Wczoraj unieważniony został miejski przetarg na obsługę linii autobusowych długimi pojazdami
Ratusz zamierza ochronić przed zabudową wąwóz przy ul. Popiełuszki i tereny zielone przy ul. Powstańców Śląskich. Równocześnie planiści biorą się za obszar, który obejmuje m.in. stadion Lublinianki i tereny przyległe do Ogrodu Saskiego i al. Długosza.
W Lublinie może powstać Aleja Gwiazd Lubelskiego Sportu. Jest pomysł i miejsce, ale nie ma pieniędzy, a ich zdobycie jest według Ratusza „niezmiernie trudne”.
Ponad rok ma trwać przebudowa dworca kolejowego w Trawnikach. PKP właśnie wybrały wykonawcę robót budowlanych, które mają kosztować ponad 7,9 mln zł.
Do budowy kolejnej ścieżki na górkach czechowskich przymierza się spółka TBV Investment, która złożyła już do Urzędu Miasta wniosek o pozwolenie na przeprowadzenie prac. Obok alejki miałyby powstać nowe place zabaw i boisko.
Wiosną może się rozpocząć budowa nowej kamienicy przy ul. Zielonej. Na niezabudowanym obecnie terenie może powstać około 30 mieszkań i lokale usługowe. Z terenu inwestycji wycięto już drzewo. Zdaniem konserwatora zabytków: przedwcześnie
Wczesną wiosną gotowy może być nowy projekt planu zagospodarowania niemal 100 hektarów wzdłuż śródmiejskiego odcinka Bystrzycy. Ma on obejmować także okolice Młyna Krauzego, gdzie na razie toczy się spór o możliwość budowy bloków mieszkalnych.
Na przyszły rok zaplanowano zadaszenie wirydarza Centrum Kultury w Lublinie. W ten sposób ma powstać przestrzeń do organizacji imprez niezależnie od pogody. W kasie miasta zarezerwowane zostały już pieniądze na montaż konstrukcji.
Co najmniej 4 mln zł będzie musiał dołożyć lubelski Zarząd Transportu Miejskiego, by rozstrzygnąć przetarg na obsługę linii autobusowych przegubowcami. Z końcem roku, przypomnijmy, wygaśnie umowa z obecnie kursującym przewoźnikiem.
Czy przejścia przez jezdnię ul. Sowińskiego w rejonie skrzyżowania z ul. Radziszewskiego powinny zostać zlikwidowane, a piesi powinni korzystać tylko z kładki? Taką decyzję podpowiada jeden z naszych Czytelników. Ratusz wyklucza to rozwiązanie.