Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.
Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)
Przy wypełnionej do ostatnich miejsc Sali Operowej Centrum Spotkania Kultur rozpoczął swój wykład Charles Landry, światowej sławy autorytet w dziedzinie wykorzystywania kreatywności i wyobraźni w polityce miejskiej.
Post o malowaniu transparentów na dzisiejszą demonstrację pojawił się na Facebooku dziś rano. Odzew był natychmiastowy. W tej chwili w Oratorium Centrum Kultury pracuje kilkanaście obranych na czarno młodych kobiet.
- O jakiej Polsce w ruinie mówimy, kiedy możemy być w takim obiekcie? - pytał na gali otwarcia CSK marszałek Sławomir Sosnowski.
– Nie pozwolę, żeby posłowie odbierali mi wybór, żeby za mnie decydowali – mówi Marzena, jedna z uczestniczek protestu, która partia Razem zorganizowała w środę pod lubelskim Ratuszem.
Nie wstydzą się kim są, ani skąd pochodzą. W swoich pracach często nawiązują do ziemi, burzliwej historii swojego kraju, opowiadają o wojennej traumie. Od piątku w CSK duża przekrojowa wystawa ukraińskiej sztuki współczesnej
Spektakl nawiązujący do największej zbrodni ostatnich lat wpisany w klasyczną antyczną tragedię swoją premierę miał 8 grudnia w Centrum Kultury w Lublinie. Teraz wraca na scenę Centrum Kultury (ul. Peowiaków 12). „#enterorestes” Teatru neTTheatre w Sali Czarnej CK 28 i 29 września o godz. 18. Bilety kosztują 20 zł.
Na afiszu tegorocznych Konfrontacji Teatralnych 2016 nazwiska młodych twórców, głównie kobiet: Smolar, Jakimiak, Karasińska, Szpecht, Siniarska, Rubin, Janiczak, Turkowski. A na deser twórca wybitny, ale nigdy dotąd w Lublinie niepokazywany: Krystian Lupa
Instalacja architektoniczno-akustyczno-wystawiennicza - tak o tym, co pojawiło się na ścianach największego pomieszczenia Galerii Białej mówi jej autor Jacek Fijałkowski. Razem z Agatą Zwierzyńską zmieniali galeryjną przestrzeń przez kilka sierpniowych tygodni.
W małej uliczce Gruella (to ta idąca z Jezuickiej do Rynku, a rogu której leży Kamień Nieszczęścia) przeniesiemy się do czasów międzywojennych.
„Lubelski mur”, czyli metalowe ogrodzenie, które na lata wrosło w krajobraz tej części Lublina, symbolicznie runął 22 listopada 2015 r. Tego dnia zakończyła się era Teatru w Budowie, a na kulturalnej mapie miasta pojawił się nowy jasny punkt – Centrum Spotkania Kultur.