CD Projekt RED przedstawił strategię rozwoju na najbliższe cztery lata. Plany są dalekosiężne: dość powiedzieć, że firma chce sprzedać w tym czasie 10 milionowy egzemplarz własnej gry.
– Do tej pory komunikowaliśmy się głównie z naszymi klientami. Uczestnicy rynku kapitałowego potrzebują znacznie więcej informacji dotyczących zarówno bieżącej działalności, jak i planów Spółki. Odpowiedzią na te potrzeby jest opublikowana przez nas Strategia – tłumaczy Adam Kiciński, Prezes CD Projekt RED.
Celem Grupy CD Projekt RED jest wejście do ścisłej światowej czołówki firm tworzących najlepsze gry wideo, posiadając jednocześnie jedną z najpopularniejszych globalnych platform cyfrowej dystrybucji gier PC (czyli GOG).
– W segmencie produkcji gier dzięki realizacji strategii chcemy wejść do trójki najbardziej uznanych producentów gier RPG na świecie. Spółka będzie posiadać dwie globalne linie topowych gier wydawanych jednocześnie, na nie mniej niż dwie platformy sprzętowe każda. Właśnie rozpoczynamy pracę nad naszą drugą serią. W strategii zaprezentowaliśmy harmonogram wydawniczy tytułów na najbliższe cztery lata, który zawiera dwie topowe, światowe premiery – dodaje Kiciński.
Dzięki temu do końca 2015 roku firma chce sprzedać swoją 10-milionową grę.
W segmencie cyfrowej dystrybucji należąca do CD Projekt RED spółka GOG planuje natomiast wprowadzenie do oferty nowszych gier (obecnie GOG sprzedaje głownie klasyki sprzed lat) oferowanych w wyższych cenach. Tu głównym celem firmy jest osiągniecie pozycji drugiej na świecie niezależnej platformy cyfrowej dystrybucji gier PC.