Słynna włoska aktorka podpisała dwuletni kontrakt ze spółką Polskie Zdroje. Będzie reklamować Cisowiankę Perlage. Ruszyły już zdjęcia do telewizyjnego spotu
48-letnia aktorka porównywana jest do wielkich gwiazd z lat 50. i 60. ub. wieku, takich jak Sophia Loren i Claudia Cardinale. Prywatnie jest szczęśliwą żoną i matką dwóch córek. Była jedyną gwiazdą braną pod uwagę w wiosennej kampanii Cisowianki.
– Szukaliśmy osoby, która jest nie tylko piękna i sławna, ale także pełna dobrej energii i spełniona nie tylko zawodowo, ale też prywatnie. Monika Bellucci idealnie łączy wszystkie te cechy i dlatego świetnie pasuje do marki Perlage – mówi Katarzyna Pióro z biura PR marki Cisowianka.
Jak zdradza Pióro, negocjacje trwały długo, ale zakończyły się sukcesem. – Monica Bellucci musiała zapoznać się z produktem, ale kiedy już to zrobiła nie miała wątpliwości, że chce podjąć współpracę – podkreśla menadżer marki.
Ile Bellucci zainkasuje za udział w reklamie? Tego spółka nie zdradza.
– Według moich szacunków dwuletni kontrakt Monici Belluci uwzględniający tylko spoty TV mógłby opiewać na ok. 4 mln. zł. Ale wydaje się, że to trafiona decyzja – mówi Maria Leszczyńska-Sobczyńska z krakowskiej agencji Eskadra PR. – Gwiazda ta, jak najbardziej, kojarzy się z prestiżem, elegancją i dobrym gustem. Nie bez znaczenia jest tutaj fakt, iż Belluci reklamowała wcześniej dom mody Dior, czy Dolce and Gabbana.
Piękna Włoszka dołączyła do grona zagranicznych gwiazd filmu, które reklamują polskie marki. Twarzą wódki Sobieski jest Bruce Willis, a BZ WBK – Chuck Norris. Pierwszą włoską aktorką, która pracowała w Polsce była Sophia Loren. Niemal dekadę temu zachwalała walory makaronu Malma. Wcześniej wodę mineralną z okolic Nałęczowa reklamowała piosenkarka Edyta Górniak (2004 r.).
Perlage to jedna z wersji marki Cisowianka, drugiej pod względem popularności wody w Polsce. W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy tego roku jej udziały w polskim rynku wody wyniosły 8,6 proc.
Początkowo pracowała jako modelka, w filmie debiutowała w 1990 roku. Gwiazdą światowego formatu i współczesnym symbolem seksu stała się po występie w "Malenie” Giuseppe Tornatore (2000). Pozycję gwiazdy ugruntowała rolami w kontrowersyjnym "Nieodwracalne” Gaspara Noé (2002), ekranizacji komiksu "Asterix i Obelix: Misja Kleopatra” (2002), drugiej i trzeciej części trylogii braci Wachowskich ("Matrix Reaktywacja” i "Matrix Rewolucje” oraz w "Pasji” Mela Gibsona (2004), gdzie wcieliła się w postać Marii Magdaleny.
Źródło: Wikipedia
Zagraniczne gwiazdy w polskich reklamach
Bruce Willis – Wódka Sobieski
Danny DeVito – BZ WBK
Gerard Depardieu – BZ WBK
Chuck Norris – BZ WBK
Jean Reno – Piwo EB
Cindy Crawford – Woda Arctic
Claudia Schiffer – Monnari
Sofia Loren – Makaron Malma
Pierce Brosnan – Vistula & Wólczanka
Madonna – Radio ZET
Izabella Scorupco – Kosmetyki dr Irena Eris
Ile kosztuje reklama z polskimi gwiazdami (szacunki magazynu Forbes)
Agnieszka Radwńska, tenisistka – 882 tys. zł
Marek Kondrat, aktor – 878 tys. zł
Robert Lewandowski, piłkarz – 738 tys. zł
Wojciech Szczęsny, piłkarz (bramkarz) – 674 tys. zł
Tomasz Lis, dziennikarz – 641 tys. zł
Przemysław Tytoń, piłkarz (bramkarz) z Zamościa – 643 tys. zł
Beata Kozidrak, piosenkarka – 422 tys. zł
Krzysztof Cugowski, wokalista – 305 tys. zł.