27 września odbędzie się oficjalne otwarcie nowego stadionu. Miasto podpisało już umowę ze stacją TVN, która zorganizuje wydarzenie. Tydzień wcześniej na Arena Lublin spotkają się naukowcy i uczniowie.
Niecały tydzień później zobaczymy tu konfrontację gwiazd programów X Factor i Mam Talent!, których polskie edycje nadaje stacja TVN. Ponadto mają wystąpić artyści znani ze sceny ogólnopolskiej, pojawiają się tu np. nazwiska Agnieszki Chylińskiej i Tatiany Okupnik. Bezpośrednia relacja na żywo, prosto z lubelskiego stadionu, ma się pojawić na głównej antenie TVN.
Zasadnicza, popołudniowo-wieczorna część imprezy odbędzie się na stadionie, gdzie na murawie rozłożona zostanie scena. Widzowie będą mogli gromadzić się nie tylko na trybunach, ale też na płycie boiska. Wstęp ma kosztować kilkanaście złotych. Bezpłatny będzie za to zaczynający się wcześniej rodzinny piknik, który TVN przygotuje na terenach wokół stadionu.
Wczoraj Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji rozpoczął kampanię promującą otwarcie stadionu. - Ale nie samą imprezę otwarcia, bo tego dotyczyć będzie drugi etap kampanii, który zacznie się niebawem. W trzecim etapie będziemy promować konkretne wydarzenia sportowe. Koszt kampanii to kilkadziesiąt tysięcy złotych, ale mniej niż 50 tys. - wyjaśnia Miłosz Bednarczyk, rzecznik MOSiR.
W mieście pojawiło się wczoraj sześć billboardów, będą też reklamy w lokalnej prasie i plakaty w autobusach. Na portalu społecznościowym Facebook uruchomiony został oficjalny profil stadionu Arena Lublin. Hasło kampanii to "Nowy standard. Nowe możliwości. Wejdź z nami do gry”.
- Standard, bo takiego obiektu jeszcze w regionie nie było, a możliwości to robienie imprez, których do tej pory nie dało się robić: meczów na najwyższym poziomie, koncertów i kongresów - tłumaczy Bednarczyk.