Akademia żużlowa "Koziołków" pozyskała nowego sponsora. To JG Group, z którym Motor podjął współpracę do końca sezonu 2024. Logo spółki znajdzie się na odzieży młodych zawodników i sztabu szkoleniowego.
- W codziennej działalności naszej firmy najważniejsze są precyzja i wysoka jakość. Takie same cele ma lubelska szkółka. Chce szkolić na najwyższym poziomie i kształtować jakościowych żużlowców. Dlatego szybko znaleźliśmy wspólny język z Piotrem Więckowskim, a kierowana przeze mnie spółka dołączyła do grona sponsorów szkółki. Chcemy napędzać młodych mistrzów — powiedział przy okazji nawiązania współpracy Grzegorz Reszka, prezes JG Group.
Firma jest liderem w zakresie produkcji narzędzi skrawających i profesjonalnych usług dla przemysłu. Firma swoją działalność prowadzi w Lublinie i Puławach, a klientami spółki są głównie firmy z branż: samochodowej, lotniczej i ciężkiego przemysłu. - czytamy w komunikacie prasowym klubu. Umowa ma dotyczyć jedynie młodzieży. Logo sponsora zostanie umieszczone na odzieży zawodników, a także sztabu szkoleniowego.
Szkółka Motoru korzysta z obiektu przy ulicy Kresowej. To właśnie JG Group będzie głównym partnerem tego projektu. — Cieszymy się, że kolejna lubelska firma widzi potrzebę wspierania młodych zawodników na starcie ich przygody z żużlem. Od kilku miesięcy rozbudowujemy infrastrukturę przy ul. Kresowej, a wsparcie finansowe pozwoli nam na większy rozmach w naszych działaniach. Jeśli chodzi o drużynę seniorską — jesteśmy mistrzem Polski i oczywiście walczymy o obronę tytułu. Chcę jednak, abyśmy w Lublinie szkolili zawodników, którzy swoimi umiejętnościami kiedyś dorównają naszym najlepszym żużlowcom – podkreśla Piotr Więckowski, wiceprezes Platinum Motoru Lublin.