Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.
Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)
Trwa czas biwaków i wypraw do miejsc z dala od cywilizacji. Dlatego dobrze wiedzieć, czy podczas wędrówki po bezdrożach nie natrafimy na paskudną pogodę, która zepsuje cały urok wyprawy.
To skandal. Jeśli MPK i prezydent nie pójdą nam na rękę, w październiku ruszymy na Ratusz – zapowiadają studenci. Wczoraj Rada Miasta przyklepała likwidację biletów sieciowych i ulg dla studentów. Z decyzji radnych cieszy się jedynie MPK.
Kolejny hipermarket spożywczy powstanie w Lublinie. Inwestorem będzie najprawdopodobniej brytyjskie Tesco. - Nie ma powodu, aby umacniać pozycję obecnych w Lublinie sieci francuskiej i niemieckiej - podkreślał prezydent Lublina.
Chodzi o pieniądze – nie ukrywają przedstawiciele Rynku Hurtowego w Elizówce. Dlatego, licząc na zwolnienia z podatku, chcą przyłączenia terenów giełdy do Lublina. Swój sprzeciw już zapowiada gmina Niemce, która dzięki giełdzie zarabia co roku ok. 1,6 mln zł.
Jeśli podczas środowej sesji Rady Miasta radni zagłosują za podwyżkami biletów MPK, bezrobotni przyjdą na salę obrad i zaprotestują stukając w blat stołów. Sprzeciw ma zmusić radnych do zmiany zdania.
Uczniowie i studenci grożą blokadą MPK, jeśli zostaną zlikwidowane bilety miesięczne i podniesiona cena biletów dla uczących się.
Lubelscy przeciwnicy hipermarketów boją się upadku drobnego handlu. Ich zwolennicy widzą w hipermarketach szansę na rozwój gospodarczy.
Lubelscy przeciwnicy hipermarketów boją się upadku drobnego handlu. Ich zwolennicy widzą w hipermarketach szansę na rozwój gospodarczy.
Do tej pory z regionalnego unijnego funduszu PHARE wpłynęło na Lubelszczyznę 50 mln euro. To początek, w latach 2004-6 mamy szanse dostać 190 mln euro.
Poczta rezygnuje z usług kolei, bo opłaty są zbyt duże i znikły nocne połączenia. Ceny za przejazd ambulansów drastycznie wzrosły, np. z 1,5 tys. zł dziennie na 3,5 tys. zł.