

Powrót po 26 latach. Będą tury, będą armie, będą stwory i inne potwory. A czy będzie takie samo zainteresowanie, jak w czasach premiery pierwszej części gry Clash?

Dawno, dawno temu... a dokładnie w czerwcu 1998 roku, do sprzedaży trafiła polska gra Clash. Tytuł mocno przypominał serię Heroes of Might and Magic i w naszym kraju znalazł całkiem spore grono graczy.
Na kontynuację trzeba było czekać długo. Pierwsze informacje studia Prime Bit Games S. A. mówiły o kwietniu 2022 roku, ale skończyło się wczesnym dostępie kilka miesięcy później. Teraz twórcy mają nowe wiadomości.
Clash II to strategia turowa osadzoną Karkharnu; krainie przesiąkniętej prastarą magią. Zbieramy potężna armię, rozbudowujemy warownię i ulepszamy bohaterów.
Wszystko przyda się potem w klasycznych bitwach turowych. Po drodze musimy zadbać o pieniądze, wznoszenie budynków umożliwiających rekrutację lepszych jednostek i opracowanie nowych technologii, które pozwolą nam ulepszyć wojska.
Gra Clash II opuści Wczesny Dostęp na Steamie już 15 lutego. A sama gra wygląda tak:
