

93 technologie, 150 wydarzeń fabularnych i 1 610 510 cywilizacji, czyli z czego składa się gra Humankind, która swoją premierę będzie miała już za tydzień?

• 60 kultur
• 1 610 510 cywilizacji
• 129 jednostek
• 10 biomów
• 45 gatunków zwierząt
• 93 technologie
• 122 stroje dla naszego avatara
• 10 000 kwestii dialogowych
• 150 wydarzeń fabularnych
– tak twórcy gry Humankind chwalą się skalą swojej najnowszej produkcji.
Twórcy to francuskie Amplitude Studios, które od paru lat sukcesywnie zdobywa fanów strategii turowych. Dla tych, którzy lubią magię i smoki jest seria Endless Legend. A dla tych, którzy chcą podbijać kosmos: dwie części Endless Space.
A teraz będzie coś dla tych, którzy lubią serię Civilization.
W Humankind staniemy na czele małej społeczności gdzieś w bardzo dawnych czasach. Z każdą turą zadań i możliwości będzie więcej. Będziemy handlować i wojować, będziemy zajmowali się rozwojem technologicznym, dyplomacją i całą sferą militarną.
A bitwy, jak obiecują twórcy, mają być niezwykle ważnym elementem gry. Mają być taktyczne i brać pod uwagę ukształtowanie terenu.
Rozgrywkę ma nam umilić 280 utworów w aranżacji Arnauda Roysa, które dostarczą w sumie 520 minut ścieżki dźwiękowej wykonanej przez 63 muzyków i 20 chórzystów.
Premiera gry na PC została zaplanowana na 17 sierpnia (gra będzie też dostępna w Xbox Game Pass).
