

Dziś rozegrano pierwsze sesje treningowe przed pierwszym wyścigiem F1 w nowym sezonie. A Codemasters również dziś zdradził kilka informacji o trzeciej już odsłonie swojej gry poświęconej najszybszym wyścigom, czyli F1 2012.

Codemasters przygotował też specjalny materiał filmowy, w którym Stephen Hood, dyrektor kreatywny gry wspólnie z kierowcami testowymi kilku zespołów na torze Yas Marina Circuit w Abu Dhabi sprawdza, czy doświadczenie zdobyte na wirtualnych torach przydaje się do czegokolwiek w prawdziwych wyścigach.
Sam Bird, kierowca testowy zespołu Mercedes AMG Petronas F1 Team mówi, że Codemasters wykonało niesamowitą pracę dając zwyczajnym ludziom możliwość zobaczenia, jak naprawdę prowadzi się bolid Formuły 1. W podobnym tonie wypowiada się Stefano Coletti ze Scuderia Toro Rosso: Kiedy przyjechałem do Abu Dhabi nie mogłem skorzystać z profesjonalnego symulatora, więc zacząłem trenować grając w grę. To był świetny pomysł, gdyż jadąc swoje prawdziwe okrążenia, po treningu z grą czułem się jak w domu. To był mój pierwszy wyścig w GP2. Zająłem w nim pierwsze miejsce, a chwile spędzone z grą pomogły mi w tym:
Co jeszcze nowego zobaczymy w F1 2012? Twórcy szczegółami nie szafują: usprawnienia w rozgrywce, więcej trybów wieloosobowych, oficjalne zespoły, nazwiska kierowców i tory z sezony 2012.