Nowy gracz na rynku tabletów. Czy HTC Flyer ma szanse coś ugrać?
- Jesteśmy zadowoleni z pozytywnej reakcji, z jaką spotkał się HTC Flyer od czasu prezentacji tabletu w lutym. Cieszymy się, że możemy wprowadzić go na największe rynki Europy - mówi Florian Seiche, szef HTC EMEA. - HTC Flyer różni się znacząco od wszystkich innych tabletów dostępnych na rynku i z niecierpliwością czekamy na opinie dotyczące wykorzystania naszego produktu w codziennym życiu, zarówno do pracy jak i rozrywki.
Zacznijmy od najwazniejszego, czyli od cen.
HTC Flyer z modułem 3G i WiFi wyposażony w 32 GB pamięci, z możliwością rozszerzenia o dodatkowe 32 GB za pomocą karty microSD, kosztuje 649 euro.
Model wyposażony jedynie w moduł WiFi i 16 GB rozszerzalnej pamięci dostępny jest w cenie 499 euro.
Tablet umieszczono w cienkiej, aluminiowej obudowie. W środku znajdziemy procesor o częstotliwości 1,5 GHz, a na zewnątrz: 7-calowy ekran dotykowy. Flyer pracuje pod HTC Sense (wersja znana ze smartfonów HTC Sensation, tyle, że przystosowana do tabletów).
HTC Flyer jest też pierwszym tabletem z nowym serwisem wideo: HTC Watch oferującym ponad 600 filmów i programów telewizyjnych największych wytwórni filmowych. Filmy mogą być kupowane lub pożyczane i oglądane bezpośrednio po ich wybraniu, dzięki technologii progresywnego pobierania. Po zakupieniu, filmy przechowywane są w "schowku w chmurze”, co pozwala na ich pobieranie i odtwarzanie nawet przez pięć zarejestrowanych urządzeń HTC.
W nowym tablecie znajdziemy tez technologię HTC Scribe. To szereg nowych zintegrowanych technologii cyfrowego atramentu, które ułatwiają sporządzanie notatek, podpisywanie kontraktów czy nawet rysowanie na stronach internetowych i zdjęciach. Notatki robione sąpoprzez synchronizację ręcznych zapisów z nagraniami audio Timemark. Wskazanie słowa z notatek pozwala odtworzyć odnośny fragment zapisu audio, zapewniając odpowiedni kontekst konwersacji lub spotkania.