Tak prezentuje się strategia życiowa Orków w grze Might & Magic: Heroes VI. Premiera gry już w marcu.
Od czasów Heroes Might & Magic III seria na zawsze trafiła do wszelkich zestawień typu najlepsze gry w historii.
Niemniej, w części VI szykuje się kilka zmian. Będzie mniej surowców i nieco zmieniono strukturę poszczególnych zamków.
Tu każdy związany jest z konkretną rasą: Nekropolis z Nieumarłymi, Twierdza z Orkami, itd. Ostatnio twórcy gry przybliżyli nieco ten ostatni, który wygląda tak:
Tym razem Orkowie są sztuczną rasą stworzoną przez magów. Stąd Orkowie są rasą bitną i twardą> Jednak po wygranej wojnie z magami z Orków uczyniono zwykłych niewolników. To się akurat Orkom bardzo nie podobało. Orkowie się zbuntowali i założyli własne miasto: Stronghold (Twierdzę).
W grze będzie to rasa wojowników wspomaganych przez szamanów. Wojownicy najpierw biją, potem myślą i dzięki temu są najlepsi w walce wręcz. Szamani zaś będą mieli dostęp tylko do jednego typu magii). Natomiast wśród jednostek jakie będziemy mogli zwerbować w Twierdzy, znajdziemy m.in. Gobliny. To nie całkiem udane stworzenia przy których niepowiodły się eksperymenty magów. Nieco mocniejszą jednostką Harpie. Potem mamy klasycznych wojowników. Pozostałe jednostki są na razie nieznane.
Wiadomo zaś, że w pełnej wersji gry znajdzie się również edytor map. Premiera gry Might & Magic: Heroes VI: marzec 2011.