Wielkie, olbrzymie, niezwykłe – takimi słowami gracze określali bitwy w pierwszym Supreme Commnader. W drugiej części mają one być jeszcze większe i jeszcze bardziej niezwykłe. I już możemy to sami sprawdzić w demo.
Supreme Commnader 2 to gra tworzona przez Chrisa Taylora, człowieka ze słabością do szumnych i „ostatecznych” tytułów (bo jeszcze Total Anihilation i Dungeon Siege).
Supreme Commnader 2 to w sumie klasyczna strategi czasu rzeczywistego: budujemy bazę, zbieramy surowce, tworzymy potężną armię, niszczymy wroga. Tyle, ze w tym przypadku wszystko odbywa się na wielką skalę
Akcja gry toczy się odległej przyszłości; w czasach wielkiej (znów to słowo) kosmicznej wojny z udziałem tysięcy machin, maszyn, robotów i co tam jeszcze naprodukujemy. Tym razem zaczyna się od smierci prezydenta Colonial Defense Coalition. Członkowie Koalicji – United Earth Federation, Illuminate i Cybran Nation - obwiniają się wzajemnie za zamach. A zaraz potem wszczynają wojnę.
Całą resztę można już sprawdzić samemu. Demo znajduje się na stronie store.steampowered.com