W ubiegłym roku spółka udostępniła klientom 76 nowych placówek pocztowych, w tym 15 w ostatnim kwartale 2018 r. Zgodnie ze strategią Poczta otwiera nowe placówki oraz modernizuje dotychczasowe, aby poprawić komfort obsługi klientów.
Poczta Polska rozbudowuje swoją sieć placówek, systematycznie otwierając nowe punkty. Tylko w ostatnim kwartale 2018 roku uruchomiła ich 15. Powstały w takich miejscowościach jak: Sokolniki Las (woj. łódzkie), Upałty Małe (woj. warmińsko-mazurskie), Wolbrom (woj. małopolskie), Średnica-Jakubowięta (woj. podlaskie), Siemiatycze (woj. podlaskie), Boreczno (woj. warmińsko-mazurskie), Ruś (woj. warmińsko-mazurskie), Białystok (woj. podlaskie), Zabrze (woj. śląskie), Starachowice (woj. świętokrzyskie), Suchedniów (woj. świętokrzyskie), Brodnica (woj. kujawsko-pomorskie), Sulejów (woj. łódzkie) oraz dwie placówki w Gdańsku (woj. pomorskie).
Poczta Polska posiada największą sieć dystrybucyjno-logistyczną w kraju, obejmującą ponad 7,5 tys. placówek. W ciągu ostatnich dwóch lat spółka, uwzględniając zapotrzebowanie klientów, otworzyła blisko 200 nowych punktów, zarówno w małych miejscowościach, na wsiach, jak i w aglomeracjach. Oprócz otwierania nowych placówek Poczta modernizuje istniejące punkty, część z nich przenosi do nowych lokalizacji. W roku 2018 przeprowadzono 293 modernizacje lub remonty.
Placówki Poczty oferują szeroki wachlarz usług pocztowych, bankowych, finansowych i ubezpieczeniowych. Klienci placówek pocztowych mogą także skorzystać z oferty prasy i książek, co ma szczególne znaczenie w miejscowościach, w których nie ma księgarń. W blisko 4 tys. placówek pocztowych można skorzystać z darmowego Wi-Fi. Jest to istotny walor w małych miejscowościach i na wsiach, gdzie prywatny dostęp do sieci jest ograniczony ze względów technicznych lub ekonomicznych.