Rusza kampania promocyjna marki "Lubelskie". Zobacz spot reklamowy, który na antenie TVP 3 pojawi się w przyszłym tygodniu.
- Takie oznaczenie dostaną produkty dobrej jakości i firmy, które są wiarygodnymi partnerami w interesach - mówi Andrzej Jachim, dyr. ds. strategii w Vena Art., firmie, która na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego przygotowała kampanię marki.
Twarzą kampanii reklamowej jest Elżbieta Sawerska, właścicielka agencji modelek. Ma na koncie m. in. tytuł Miss Polski 2004, udział w pokazach mody w Mediolanie i zdjęcia w prestiżowym magazynie Vogue.
Firmy zainteresowane otrzymaniem wyróżnienia mogą zgłaszać się do końca tego miesiąca. W październiku kapituła przyzna 3-5 wyróżnień. Wszelkie informacje, regulaminy i formularze do druku lub wypełnienia online dostępne są na stronie internetowej www.marka.lubelskie.pl.
Przygotowanie loga i jego promocję sfinansuje Unia Europejska, resztę dołoży budżet państwa. Koszt kampanii to około 400 tys. zł.
W przyszłym roku towary i usługi oznaczone marką "Lubelskie” będą promowane w kraju i Unii Europejskiej.