![AdBlock](https://cdn01.dziennikwschodni.pl/media/user/adblock-logos.png)
![](https://cdn01.dziennikwschodni.pl/media/news/2018/2018-04/7812f4617c2cee6693714097d57dc0c0_org_830.jpg)
Co najmniej 118,6 tys. zł wydadzą władze Lublina na reklamę Carnavalu Sztukmistrzów na 100 billboardach w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie i Trójmieście.
![AdBlock](https://cdn01.dziennikwschodni.pl/media/user/adblock-logos.png)
Tyle życzy sobie Clear Channel Poland, najtańsza z czterech firm, które złożyły miastu swoje oferty. Niewiele droższa (119,3 tys. zł) jest spółka STROER Media, z ceną 144,9 tys. zł stanęła do przetargu firma Cityboard Media, zaś najdroższa okazała się spółka AMS (168,9 tys. zł).
Zlecenie obejmuje druk plakatów, ich naklejenie i miesięczną ekspozycję.