Uczestnicy projektu Młodzi Głosem Przyszłości 2.0 rozdając ulotki informacyjne przypominali lublinianom, że następnego dnia odbędą się wybory samorządowe.
Akcja profrekwencyjna miała formę ulicznego happeningu zorganizowanego na deptaku. Szczególnie przyciągała uwagę przechodniów biało-czerwona maskotka urny wyborczej oraz oklejone banerami z prowyborczymi hasłami zabytkowe samochody volkswagen garbus i skoda ustawione przed ratuszem.
Projekt społeczny Młodzi Głosem Przyszłości 2.0 jest realizowany przez uczniów Prywatnego Liceum Ogólnokształcącego im. Królowej Jadwigi w Lublinie. Służy on zwiększaniu świadomości politycznej wśród młodych osób w wieku 16-29, edukując o wpływie polityki na codzienne życie. Szczególną uwagę zwraca na zdrowie, ekologię, mieszkalnictwo i podatki, w celu zmniejszenia apatii oraz wzmocnieniu udziału młodych ludzi w procesie decyzyjnym na poziomie lokalnym i centralnym.
W poprzedniej edycji projektu aktywiści z PLO zostali nagrodzeni tytułem złotego wilka za najlepszą w Polsce reklamę społeczną w ramach Olimpiady Zwolnieni z Teorii 2023 oraz otrzymali srebrnego wilka za najlepszy projekt w województwie lubelskim.