Warszawska agencja BNA (Brand Nature Access sp. z o.o.) ma opracować logo i hasło promocyjne Lublina.
53 tys. złotych.
Ratusz postanowił rozejrzeć się za profesjonalną agencją po fiasku konkursu na logo i hasło. Komisja konkursowa uznała, że żadna z 54 prac nie nadaje się do wykorzystania. Biuro Marketingu Miasta rozpoczęło poszukiwania agencji reklamowej. Na pierwszą listę trafiło ok. trzydziestu firm, później na placu boju pozostało pięć. - BNA wybraliśmy dlatego, że ma duże doświadczenie w marketingu terytorialnym - wyjaśnia Krawczyk. Agencja ta stworzyła m.in. używane do zagranicznej promocji logo Polski z charakterystycznym latawcem, kampanię "Zakochaj się w Warszawie”. Także BNA wymyśliła nazwę i symbole platformy telewizyjnej N.
- Lublin jest bardzo ciekawy, bo ma kompleks niższości i syndrom wielkiej przyszłości - - twierdzi Mariusz Przybył, przedstawiciel agencji. (drs)