Podczas Wschodniego Forum Firm Rodzinnych 2018 przedsiębiorcy rozmawiali o finansowaniu swojej działalności oraz o tym, jak ważny jest marketing pokoleniowy.
WFFR to impreza odbywająca się w Lublinie od trzech lat. Tym razem w spotkaniu wzięła udział Elżbieta Bieńkowska, komisarz UE ds. Rynku Wewnętrznego, Przemysłu, Przedsiębiorczości I MŚP oraz Łukasz Jakóbiak – który mówił o budowaniu i kreowaniu marki w social mediach.
O tym, czy biurokracja zawsze musi przeszkadzać przedsiębiorcom, rozmawiali Krzysztof Pietraszkiewicz, prezes Związku Banków Polskich, Marceli Niezgoda, dyrektor Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości; dziennikarz ekonomiczny Ernest Bodziuch, Marcin Kukla, główny specjalista w Departamencie Rozwoju Kadr w Przedsiębiorstwach PARP, Artur Habza, dyrektor Departamentu Gospodarki i Współpracy Zagranicznej w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubelskiego w Lublinie oraz Michał Woźniak, dyrektor ds. handlu i marketingu oraz prokurent ELMAX Sp. z o.o. Sp. k.