Chcesz poskarżyć się prezydentowi miasta lub coś mu zaproponować? Od poniedziałku możesz korzystać ze specjalnej skrzynki kontaktowej, uruchomionej przez Urząd Miasta. Jej adres to dialog@lublin.eu, można też skorzystać z formularza na stronie dialog.lublin.eu lub zostawić list w jednym Biurze Obsługi Mieszkańców.
– Postaramy się, by nikt nie czekał długo na odpowiedź – zapewnia Joanna Kapica, kierownik Biura Komunikacji Społecznej w Urzędzie Miasta. Właśnie tam odpowiedzi urzędników mają być szlifowane do bardziej przystępnych form. – Chcielibyśmy, żeby były zrozumiałe dla ludzi – podkreśla Katarzyna Mieczkowska-Czerniak, rzecznik prezydenta – Tylko trzy miasta Łódź, Warszawa i Gdynia miały odwagę wprowadzić takie skrzynki. Inne obawiały się zalewu pytań – dodaje.
Prezydent przyznaje, że jest już przygotowany na wysyp maili po pierwszym ataku zimy. I na to, że wpisy nie muszą przypominać laurek. – Jeśli ktoś nam będzie przysyłać to, co się zwykle czyta na forach, to trudno, Ale wśród tego będą też przydatne uwagi – mówi Żuk.