Zakłady Mięsne Łuków rozpoczynają proces rebrandingu. Zmienia się logo firmy i pojawia nowe hasło "Z natury od serca".
Zmiana wizerunku to wynik badań i konsultacji marketingowych. Cel to m.in. wzmocnienie rozpoznawalności marki.
– Poprzez odświeżenie wizerunku chcemy również w większym stopniu niż dotychczas dotrzeć do młodych ludzi. Firma Łuków, obecna na rynku od ponad 40 lat, jest bardzo dobrze znana starszemu pokoleniu. Czas na to, by po produkty z Łukowa coraz chętniej sięgali młodsi konsumenci, szukający dobrych, polskich produktów – mówi Justyna Niemczuk, dyrektor handlowy Zakładów Mięsnych Łuków.
Nowa identyfikacja wizualna ma akcentować wysoką jakość produktów z "zielonego regionu wschodniej Polski". – Marka Łuków, poprzez nowy wizerunek, pragnie zakomunikować konsumentowi, że mięsa i wędliny powstają z pasji, z przywiązania do tradycji i szacunku do natury – tłumaczy Monika Gątarz, kierownik działu marketingu.
Od lutego zmienią się też opakowania produktów. – Zyskają nowy, uwypuklający design, który pozwoli na wyróżnienie się produktów na półce – stwierdza Gątarz.
Cały proces rebrandingu potrwa kilkanaście miesięcy.