No i pięknie! - to hasło najnowszej kampanii promującej Puławy. Spot, który ma zachęcać do odwiedzenia miasta, wyświetlany jest m.in. w ramach seansów kina letniego w Warszawie.
Materiał pokazuje grupę młodzieży odwiedzającą najbardziej znane miejsca na mapie Puław. Wideo zostało przygotowane w dwóch wersjach, krótszej - 15-sekundowej i dłużej - 30-sekundowej. To właśnie tą pierwszą mają okazję oglądać warszawscy miłośnicy letniego kina.
Spot - na ekranach m.in. w Parku Szymanowskiego, na Wilanowie, czy przy metrze Młociny - będzie wyświetlany do połowy sierpnia.
Pełną wersję spotu opublikowano na miejskich profilach w mediach społecznościowych. Od piątku do poniedziałkowego popołudnia na You Tube obejrzano go ponad 120 razy. Znacznie więcej osób obejrzało za pośrednictwem facebooka.
- Chcemy pokazać, że Puławy to świetne miejsce do spędzenia wolnego czasu - mówi Paulina Kitka z Wydziału Kultury, Promocji i Komunikacji Społecznej puławskiego urzędu miasta i tłumaczy, że celem kampanii jest przyciągnięcie turystów i zainteresowanie ich walorami miasta. - To ważne szczególnie w czasie pandemii, kiedy większość Polaków deklaruje spędzenie wakacji w kraju - dodaje.
Za spot odpowiada firma Faktoria Obrazu. W produkcji postawiła na kilka przebitek pokazujących grupę puławskiej młodzieży korzystającej z dostępnej infrastruktury (ławeczki, obrotowe leżaki, plac zabaw) oraz oferty kulturalnej (Świątynia Sybilli, Muzeum Czartoryskich).
Całość uzupełniają zdjęcia z drona pokazujące m.in. wieżę widokową, czy most im. Jana Pawła II. Autorzy spotu pokazują również migawkę z przejazdem rowerzysty po leśnym dukcie, co ma sugerować szeroką ofertę tras rowerowych w okolicy.
Koszt kampanii, czyli zakup miejsca reklamowego w ramach warszawskiego kina letniego to 15,2 tys. zł. Spot przygotowano natomiast w ramach obowiązującej umowy z puławską firmą Faktoria Obrazu.