Jeśli poszukujesz pracy, warto zapoznać się z ofertą Straży Miejskiej. Do obsadzenia jest aż 10 stanowisk.
Co jakiś czas, SM ogłasza nabór na nowych funkcjonariuszy. Przy okazji kuszą też przyszłych kandydatów. W tegorocznym naborze poszukują strażnika miejskiego – aplikanta. Pracodawca oferuje zatrudnienie na umowę o pracę z możliwością awansu, bezpłatne szkolenia, świadczenia socjalne, 13-tą pensję oraz pakiet innych korzyści, tj. świadczenia socjalne, bezpłatny basen, bezpłatne zajęcia z samoobrony z elementami technik i taktyk interwencji, pakiet „wyższa emerytura”, Polskie Plany Kapitałowe czy zniżki na wydarzenia sportowe.
Jakie są zatem wymagania?
Wymagań jest trochę więcej niż korzyści. Kandydat ubiegający się o prace w straży miejskiej musi mieć ukończone 21 lat, być obywatelem Polski i posiadać wykształcenie co najmniej średnie. Oprócz tego wymagana jest od niego sprawność fizyczna i psychiczna, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub przestępstwo skarbowe. Kandydaci muszą wykazać się także znajomością ustawy o samorządzie, podstaw kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o strażach gminnych oraz aktów wykonawczych do ustawy oraz ustawy o pracownikach samorządowych.
Mile widziane jest wykształcenie wyższe z kierunków prawo, administracja, bezpieczeństwo wewnętrzne lub narodowe, ochrony środowiska, pedagogika, znajomość języków obcych i języka migowego czy uprawnienia specjalistyczne takie jak prawo jazdy min kat. B, czy ratownika medycznego lub wodnego.
Jak wysłać zgłoszenie?
Kandydaci chętni do pracy wymagane dokumenty aplikacyjne muszą dostarczyć do kancelarii ogólnej Straży Miejskiej Miasta Lublin do 3 stycznia 2024. w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem zamieszkania kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: strażnik miejski - aplikant".
Dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć osobiście lub przesłać pocztą na adres: ul. Podwale 3a, 20-117 Lublin.