

W kuluarach o tym „transferze” mówiło się już od dawna. W poniedziałek oficjalnie Motor Lublin zaprezentował nowego dyrektora marketingu i komunikacji. Został nim Michał Szprendałowicz.

Nowy dyrektor Motoru ma już za sobą pracę w kilku klubach. W latach 2017-2020 był rzecznikiem prasowym Radomiaka Radom.
Cztery kolejne lata spędził w Rakowie Częstochowa, w którym pełnił taką samą funkcję. W 2024 roku przeniósł się z kolei do Lechii Gdańsk. A tam był nie tylko rzecznikiem prasowym, ale i kierownikiem komunikacji.
W połowie października w swoich mediach społecznościowych Szprendałowicz poinformował jednak, że jego przygoda z beniaminkiem PKO BP Ekstraklasy szybko dobiegła końca. Od poniedziałku 31-latek pracuje już w ekipie innego beniaminka – z Lublina.
– Dołączenie do Motoru traktuję jako ambitne wyzwanie. Klub ma w sobie wielki potencjał i wierzę, że nasze działania pozwolą jeszcze bardziej go wydobyć. Będziemy ciężko pracować na to, by marketing i komunikacja były dla całej społeczności Motoru powodem do dumy – mówi Michał Szprendałowicz.
