![AdBlock](https://cdn01.dziennikwschodni.pl/media/user/adblock-logos.png)
![](https://cdn01.dziennikwschodni.pl/media/news/2020/2020-04/5f084d30d8cef05b0f78f7075a8a0f3e_std_crd_830.jpg)
Międzywojenna siedziba bankowców jest od dziś nowym adresem miejskiego Wydziału Ewidencji Kierowców i Pojazdów. W zabytkowym wnętrzu, jeszcze przed wakacjami, pracować będą też inni miejscy urzędnicy.
![AdBlock](https://cdn01.dziennikwschodni.pl/media/user/adblock-logos.png)
W związku z zagrożeniem rozprzestrzenienia się koronawirusa, 16 marca została zawieszona bezpośrednia obsługa interesantów w Urzędzie Miasta Zamość. Nie wiadomo, kiedy petenci znów będą mogli załatwić sprawy osobiście, ale warto, żeby wiedzieli – zmieniają się adresy!
Wczoraj i w poniedziałek do Wydziału Ewidencji Kierowców i Pojazdów Urzędu Miasta Zamość nie można się było dodzwonić, ani skontaktować e-mailowo. Trwała przeprowadzka z siedziby przy ul. Partyzantów 3 do nowych pomieszczeń przy ul. Partyzantów 10. Dziś urzędnicy są już w trzykondygnacyjnym budynku, który powstał w 1925 roku jako siedziba Banku Polskiego (na zdjęciu). Funkcjonował tu również oddział NBP, w ostatnich latach orzekał tu sąd. W zeszłym roku miasto przejęło nieruchomość od Skarbu Państwa.
Docelowo przy ul. Partyzantów 10 swoją siedzibę będą miały także: Wydział Oświaty, Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Wydział Organizacyjno-Administracyjny. Planuje się, że Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska przeprowadzi się do końca maja, Wydział Oświaty do końca czerwca, a Wydział Organizacyjno-Administracyjny do końca lipca. Obecnie w budynku trwają prace przy budowie windy.
Jednak na razie, w godz. 7.30-15.00, pozostaje kontakt telefoniczny: Uprawnienia dla kierowców 84 638 21 52, 84 677 24 56. Rejestracja pojazdów: 84 638 21 46, 84 638 21 52, 84 677 24 59; oraz elektroniczny, drogą mailową: e-mail: komunikacja@zamosc.pl.
![e-Wydanie](https://cdn01.dziennikwschodni.pl/media/public/dziennikwschodni.pl/e-wydanie-artykul.png)