Tylko do końca miesiąca osoby czujące się na siłach pełnić obowiązki dyrektora w Samodzielnej Publicznej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Zamościu mogą zgłaszać swoje kandydatury.
Konkurs na stanowisko dyrektora ogłosił Zarząd Województwa Lubelskiego, po tym jak w listopadzie poprzedni zarząd odwołał z tej funkcji Alfreda Furlepę. Dziś jego obowiązki pełni Ryszard Szeląg.
Osoba ubiegająca się o funkcję dyrektora pogotowia w Zamościu musi posiadać wykształcenie wyższe, ale też odpowiednią wiedzę i doświadczenie oraz co najmniej pięcioletni staż pracy na stanowisku kierowniczym albo ukończone studia podyplomowe na kierunku zarządzanie i co najmniej trzyletni staż pracy. Kandydat nie może być prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione umyślnie.
Oferty z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje składać można do 31 stycznia.