Przedstawiciele władz Zamościa odbiorą nagrodę za najlepszą promocję miasta na międzynarodowych targach turystycznych w Madrycie.
Jerzy Zarębski, dyrektor departamentu promocji, turystyki i współpracy zagranicznej Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie, przyznaje, że nagroda na targach turystycznych w Madrycie to ogromny prestiż.
Aby zachęcić turystów do poznawania Zamościa i okolic przygotowano cztery różne foldery reklamowe, w tym przewodnik szlaku "Ordynacji Zamoyskich”.
Jako jedyne miasto na Lubelszczyźnie, Zamość może poszczycić się nie tylko przewodnikami w języku angielsku, francusku czy niemiecku, ale również japońskim.
Z myślą o najmłodszych gościach Zamościa powstała książka dla dzieci, w którym o mieście i jego historii opowiadają Dusiek i Bajdek. Jednym słowem - zgodnie z hasłem reklamowym - Zamość to "miasto idealne”.
(IAR, tw)