Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.
Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)
Dwie poprzednie odsłony Saints Row były mniej lub bardziej udanymi parodiami GTA. Część trzecia – Saints Row: The Third – też w sumie jest taką gra. Tyle, że bardzo udaną, bardzo niegrzeczną i momentami bardzo oszałamiającą. Recenzja gry. Saints Row: The Third.
Przez siedem odcinków Tomasz Niecik szukał swojej drugiej połowy. Pomagała mu w tym mama Jagoda, która bardzo surowo oceniała dziewczyny. A te musiały tańczyć, uwodzić, ujeżdżać byka i sprzątać na czas! W sobotnim finale wystąpiło siedem kandydatek.
Miesiąc przed premierą Hard Reset gracze w ogóle się dowiedzieli, że powstaje taka gra. Że robi ją nowe polskie studio, którego pracowicy zupełnie nie przejmują się panującymi w branży gier trendami. Recenzja gry Hard Reset.
Rzadko kiedy pojawia się taka gra. Gra, która oferuje na tyle spójny i efektowny świat i tyle sposobów na rozgrywkę, że zapominamy o niezbyt dobrej grafice czy nie zawsze działającej sztucznej inteligencji przeciwników. Recenzja gry Deus Ex: Bunt Ludzkości.
Jest smok, jest dziewica, jest Dratewka. A jednak to zupełnie inna bajka. Recenzja gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów.
Nowy Wiedźmin ma być wielką grą. Parząc na budżet – 30 milionów zł – już jest. I wreszcie można sprawdzić, czy ta kasa nie została zmarnowana. Dziś premiera gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów.
Pierwszego Crysisa w dniu premiery nie dało się pomylić z żadną inną grą. A to dlatego, że żadna inna gra nie wyglądała tak dobrze. Teraz sprawa wygląda trochę inaczej. Recenzja gry Crysis 2.
Im bliżej premiery gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów, tym większe oczekiwania graczy. O tym, czy zostaną one spełnione, zadecydują miedzy innymi tacy ludzie, jak Piotr Trochim, programista rozgrywki i Sztucznej Inteligencji w grze Wiedźmin 2: Zabójcy Królów.
Krwi i latających kończyn jest tu więcej niż w scenie lądowania na plaży Omaha w Szeregowcu Ryanie. Brzydkich i bardzo brzydkich wyrazów jest tu więcej niż w monologu chorego na zespół Tourette\'a. A grywalności jest tu więcej niż w większości innych gier akcji. Razem wziętych. Recenzja gry Bulletstorm.
Jest taki stereotyp, ze gry są głupie i brutalne. Zrobiliśmy wszystko, by go podtrzymać – tak prezentację gry rozpoczął Adrian Chmielarz, szef stołecznego studia People Can Fly, ktore stworzyło grę Bulletstrom, która ma dziś swoją premierę.