Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.
Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)
Czeka nas paraliż transportowy. Ok. 30 tys. osób z regionu dojeżdżających codziennie koleją do szkoły lub pracy musi przesiąść się do zastępczej komunikacji. – Strajk to wina rządu, którego działania zmierzają do zniszczenia PKP – twierdzą kolejarze.
Po 13 tys. zł miesięcznie otrzymują prezesi firm komunalnych MPWiK, LPEC, MPK, Przedsiębiorstwa Piekarskiego. To więcej niż prezydent Lublina (ponad 10 tys.). Nawet pracownicy firm przebijają w większości średnią pensji na Lubelszczyźnie. Ich zarobki to średnio 1,7–2,7 tys. zł.
Po 11-miesięcznej przerwie kierowcy znowu mogą korzystać z ul. Kowalskiej. – Zrobiliśmy co mieliśmy zrobić i życie wraca do normy – mówią odpowiedzialni za inwestycję.
Inwestycja obejmie na razie odcinek od Andersa do Dożynkowej. Roboty zaczną się za kilkanaście dni, ale pełną parą ruszą wiosną przyszłego roku. Pochłoną ok. 5,6 mln euro.
W nowo wybudowanej zatoczce tuż pod ścianą przychodni zdrowia przy al. Piłsudskiego w Lublinie będą mogły parkować samochody Straży Miejskiej – przyznają miejscy urzędnicy. Nadal jednak twierdzą, że nie powstał tu parking, tylko wyrównano plac. Wczoraj inwestycji przyjrzał się nadzór budowlany, który... umył ręce.
Urząd Miejski w Lublinie buduje pod oknami przychodni zatokę, która nadaje się wyłącznie do parkowania samochodów, ale nazywa to wyrównywaniem terenu. Straż Miejska tłumaczy, że będzie tam stawiać auta. Tymczasem na parking nie ma zgody Wydziału Architektury tego samego Urzędu Miejskiego...
Stracimy klientów i pieniądze – obawiają się handlowcy i przedsiębiorcy z Lubelszczyzny. Ograniczymy przemyt i przyjazdy do pracy na czarno – zapewniają służby dyplomatyczne.
90 groszy za przejazd, a w przyszłości 50 zł za bilet miesięczny na trzy nowe linie – tak brzmi porozumienie między studentami i prywatnymi przewoźnikami. Czy wejdzie w życie?
Akacje kosztowały miasto kilkadziesiąt tysięcy złotych. Ale większość drzew nie przyjęła się. Pod koniec października zastąpią je bardziej odporne klony polne. – Szkoda, że odpowiedzialni za miejską zieleń zorientowali się o tym tak późno – oburzają się lublinianie.
Mimo zapowiedzi sprzedaży budynku przy al. Piłsudskiego 13 miasto nie zrezygnowało z planów umieszczenia tam podlegających mu służb. Część pomieszczeń w biurowcu zajmie Straż Miejska.