Zombie i efekty, czyli jak oświetlić zrujnowane miasto. Na targach Gamescom 2021 firma Nvidia pochwaliła się nowymi grami, które będą korzystać z technologii ray tracing i Nvidia DLSS. Jedną z nich jest Dying Light 2: Stay Human.
Gra Dying Light 2: Stay Human swoją premierę będzie miała 7 grudnia. Na PlayStation 5 i 4, Xbox Series X i One oraz PC.
Wszędzie będą zombie, otwarty świat, parkour i postapokalipsa, ale to wersji na PC dotyczą informacje ogłoszone właśnie przez Nvidię na taragach Gamescom 2021 - gra będzie wspierać technologię Nvidia DLSS, a także zawierać takie efekty jak odbicia ze śledzeniem promieni, globalne oświetlenie i realistyczne cienie.
„Nasza współpraca z Nvidią pomogła nam stworzyć grę, która zapewnia prawdziwie wciągające wrażenia graczom Dying Light 2. Ray tracing zwiększa realizm naszego bezlitosnego, zainfekowanego świata, podczas gdy technologia Nvida DLSS zapewnia ogromny wzrost wydajności bez poświęcania jakości obrazu, dzięki czemu gracz nie przegapi absolutnie niczego podczas swojej podróży” - komentuje Tomasz Szałkowski, Rendering Director z Techlandu.
A jak to będzie wyglądać?
A tak: